تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814675109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم اردبيل: نظام اطلاع رساني طرح تحول اقتصادي دولت ضعيف است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده مردم اردبيل: نظام اطلاع رساني طرح تحول اقتصادي دولت ضعيف است
داخلي. فرهنگي. روز خبرنگار.

نماينده مردم اردبيل ، نير و نمين در مجلس هشتم گفت: نظام اطلاع رساني طرح مثبت و مهم تحولات اقتصادي دولت نهم ضعيف است و مردم آگاهي كمي از بركات اجراي اين طرح اثرگذار دارند.

قاسم محمدي روزپنجشنبه در آيين گراميداشت روز خبرنگار افزود: رسانه ملي صدا و سيماي جمهوري‌اسلامي در معرفي اين طرح و آثار مثبت اجراي آن در جامعه كه شعار آوردن پول بر سر سفره‌هاي مردم را محقق مي‌كند و در راستاي عمل دولت نهم به وعده خود با مردم است، بسيار ضعيف عمل كرده است.

وي بااشاره به ضرورت تبيين اهداف و آثار اجراي طرح تحول اقتصادي دولت و هدفمند كردن يارانه‌ها براي برقراري عدالت در جامعه بيان كرد: اين طرح يك رنسانس اقتصادي است.

وي حمايت ‪ ۲۰۰‬نفر ازاقتصاددانان برجسته كشور از اجراي اين طرح و مخالفت كمتر از يكصد نفر از متخصصان عرصه اقتصادي را رفراندومي براي اجراي آن دانست و گفت: با اجراي اين طرح، تحول اجتماعي ، فرهنگي و اقتصادي عظيمي در كشور اتفاق خواهد افتاد.

محمدي با تاكيد بر مدنظر قرار دادن منافع ملي در هر فعاليت خبري و رسانه‌اي گفت: مجلس هشتم با تشكيل فراكسيون رسانه، ارتباطات و روابط عمومي در صدد ساماندهي مشكلات و رفع موانع توسعه فعاليتهاي خبرنگاران و رسانه‌هاي گروهي است.

وي سرانه اطلاع رساني و توليدات فرهنگي را يكي شاخصهاي مهم توسعه يافتگي كشورها برشمرد و افزود: ما به عنوان فعالان عرصه اطلاع رساني و خبرنگاري بايد خود توليدكننده فرهنگ و انديشه بر اساس منافع ملي و مصالح عمومي جامعه باشيم و به همفكري و افزايش دانايي در جامعه بينديشيم.

وي اظهارداشت: خبرنگاران مسووليت بزرگ ايجاد تحولات اجتماعي مثبت را بر عهده دارند و با وجود مشكلات عديده مالي و حرفه‌اي ، صادقانه در اين عرصه خدمت مي‌كنند.

نماينده مردم اردبيل، نير و نمين درمجلس شوراي اسلامي حرفه‌ي خبرنگاري را جزو سخت‌ترين مشاغل عنوان كرد و افزود: اين قشر ايثارگرانه از جان و فكر و خود مايه مي‌گذارند تا چرخ دانايي و اطلاع رساني كشور به نحو مطلوب بچرخد.ك/‪۳‬
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن