تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814755523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل دفتر ارزيابي و نظارت وزارت علوم : افزايش شهريه دانشگاه آزاد بايد به تائيد وزير علوم برسد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مديركل دفتر ارزيابي و نظارت وزارت علوم : افزايش شهريه دانشگاه آزاد بايد به تائيد وزير علوم برسد
مدير كل دفتر ارزيابي و نظارت وزارت علوم روشن شدن وضعيت شهريه دانشگاه آزاد را در سال آينده تحصيلي مستلزم ارائه مدل شهريه اين دانشگاه به وزارت علوم و تاييد وزير علوم دانست .
دكتر رضا عامري در گفتگو با خبرگزاري مهر افزود : دانشگاه آزاد اسلامي بر اساس قانون و مصوبه هيئت امنا بايد براي تعيين شهريه دقيق مدل شهريه خود را به وزارت علوم تحقيقات و فناوري ارائه دهد تا كار كارشناسي بيشتري درباره آن توسط وزارت علوم صورت گيرد.
وي اظهار داشت : قانون مي گويد افزايش شهريه دانشگاه آزاد بايد به تاييد هيئت امناي اين دانشگاه و وزير علوم برسد بنابراين مدل شهريه بايد به وزارت علوم ارائه شود و وزارت علوم نيز بر روي آن كار كارشناسي انجام دهد پس از آن هرگونه تغييري در شهريه هاي دانشگاه آزاد قابل اجرا است .
مدير كل دفتر ارزيابي و نظارت وزارت علوم با بيان اينكه بحث ساماندهي شهريه هميشه به معناي افزايش شهريه نيست گفت : در بحث ساماندهي شهريه دانشگاهها بر اساس امكاناتي كه به دانشجويان ارائه مي دهد تعيين مي شود و ممكن است شهريه دانشگاهي افزايش كاهش و يا تغييري نكند.
وي درباره افزايش شهريه موسسات غيرانتفاعي و پيام نور در سال آينده تحصيلي و عدم افزايش شهريه دانشگاه آزاد گفت : ميانگين شهريه موسسات غيرانتفاعي 50 درصد شهريه دانشگاه آزاد است و در ساماندهي شهريه كه درباره اين موسسات انجام شد با توجه به امكاناتي كه به دانشجويان ارائه مي كردند 10 درصد افزايش شهريه براي آنها در نظر گرفته شد .
عامري افزود : شهريه دانشگاه پيام نور نيز با توجه به افزايش اعضاي هيئت علمي و خدماتي كه ارائه مي دهد براي سال آينده افزايش خواهد داشت كه البته با شهريه دانشگاه آزاد قابل مقايسه نيست .
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن