تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814669696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاكنون 141 هيات ورزشي در دهكده بازيهاي المپيك پكن مستقر شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تاكنون 141 هيات ورزشي در دهكده بازيهاي المپيك پكن مستقر شده اند
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): پكن - رسانه ها و منابع خبري در چين از استقرار 141 كاروان ورزشي از كشورهاي مختلف در دهكده بازيهاي المپيك در شهر پكن خبر دادند.


براساس اين گزارش در مجموعه دو هزار 500 نفر ورزشكار و روساي هيات هاي ورزشي از كشورهاي مختلف طي هفته گذشته وارد پكن شده و در دهكده بازيهاي المپيك در نزديكي استاديوم "لانه " محل برگزاري آيين هاي افتتاحيه و اختتاميه رقابت هاي المپيك مستقر شده اند.
يادآور مي شود سرپرست و كادر سرپرستي هيات ورزشي ايران نيز چهارشنبه گذشته وارد پكن شدند و قرار است از عصر امروز تيم هاي ورزشي ايران بتدريج و براساس برنامه زمانبندي
وارد پكن شوند.
براساس گزارش ديگري ، مشعل المپيك كه از حدود پنج ماه قبل حركت خود را اغاز كرده است هم اكنون در شهر تيانجين در شمال چين حمل مي شود و تنها 137 كيلومتر با ميزبان رقابت ها ( شهر پكن ) فاصله دارد.
قرار است مشعل شش روز ديگر وارد ورزشگاه لانه در پكن شود كه با اين حساب روياي 100 ساله چيني ها براي ميزباني اين رقابت ها تحقق مي يابد .
همچنين 67 هزار راننده تاكسي با لباس هاي مخصوص در المپيك به مردم خدمات ارايه مي كنند.
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن