تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818963383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آماده‌ايم در كوتاهترين زمان دست هر متجاوزي را قطع كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: آماده‌ايم در كوتاهترين زمان دست هر متجاوزي را قطع كنيم
فرمانده نيروي هوايي ارتش گفت: متخصصان نيروي هوايي ارتش ظرف 40 روز هواپيماي جنگنده مدرن "اف 14" را اورهال مي‌كنند.


به گزارش سرويس سياسي برنا، امير سرتيپ خلبان احمد ميقاني، در جمع كاركنان و معاونين اين نيرو، نيروهاي انساني را موجب ارتقاء توان رزمي نيروي هوايي ارتش عنوان كرد و گفت: نقش نيروي انساني متخصص و متعهد در زمان تهديدات بيشتر به چشم مي آيد.

وي در ادامه با اشاره به تلاشهاي دشمنان براي جلوگيري از رشد روز افزون انقلاب اسلامي گفت: زماني كه مستكبرين به افغانستان و عراق حمله كردند، هدف اصليشان ايران بود ولي به خاطر مقاومت ملتها و ابهت و عظمت ايران به اهدافشان نرسيدند.

ميقاني با يادآوري سالروز شكست‌هاي متعدد اسرائيل در جنگ 33 روزه با حزب الله لبنان تاكيد كرد: شكست در اين جنگ تير خلاصي به اقتدار پوشالي آنها بود و اكنون آنچه در منطقه مي‌بينيم اقتدار حزب الله لبنان، حماس و ملت و دولت عراق است.

فرمانده نيروي هوايي ارتش يادآور شد: اقتدار ملتهاي مستقل استكبار و تمايل آنها به ايران در تمام دنيا قابل مشاهده است و ايران تبديل به الگوي ملتهاي آزاد شده است و اين شكوه و عظمت به يمن نعمت ولايت محقق شد؛ ولايت باعث شكست ترفندهاي غرب و عزت ايران شده است.

وي با ذكر تحريم‌ها و مخالفت‌هاي استكبار با موفقيت هاي ايران اسلامي گفت: آنها نمي‌خواهند ما فناوري‌هاي نوين و جديد را كسب كنيم و با اينكه اهداف صلح آميز ايران از دستيابي به فناوري هسته اي را مي‌دانند اما باز هم غوغا و تهديد مي‌كنند.

اين مقام عالي‌رتبه ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به توانمندي‌هاي نيروي هوايي ارتش گفت: اين نيرو در زمينه تعمير و نگهداري و اورهال كليه سيستم‌هاي خود به خودكفايي رسيده و آمارها نشان مي‌دهد متخصصان ما ظرف 40 روز هواپيماي اف 5 را اورهال مي‌كنند و اورهال جنگنده مدرن "اف 14" نيز در همين مقدار زمان و با كارشناسان بيشتر صورت مي‌گيرد و هواپيماهايي چون 747 و 707 را نيز خودمان اورهال مي‌كنيم.

امير ميقاني افزود: همچنين انواع هواپيماها، رادارهاي مدرن و آتش بارهاي موشكي را بهينه سازي و توليد مي‌كنيم و در زمينه ساخت هواپيماهاي بدون سرنشين و سيستم هاي جمع آوري سيگنالي نيز اقدامات ارزنده اي كرده‌ايم اما باز هم به اين ميزان بسنده نكرده و توان خود را ارتقا مي‌دهيم.

فرمانده نيروي هوايي ارتش تاكيد كرد: بايد نوآوري در نيروي هوايي ارتش به حد اعلاء و رضايت رهبر انقلاب برسد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: با اينكه تهديدات دشمنان را عمليات رواني مي دانيم اما آماده‌ايم در كوتاه‌ترين زمان دست هر متجاوزي را قطع كنيم.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//22 - 22 - 45//www.BornaNews.ir
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن