تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814689747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك هزار و 247 بسته سفرهاي ارزان قيمت در كشور تهيه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: يك هزار و 247 بسته سفرهاي ارزان قيمت در كشور تهيه شده است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): مديركل دفتر برنامه ريزي و توسعه گردشگري داخلي سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري ايران اعلام كرد: براي گسترش گردشگري در سطح كشور، يك هزار و 247 بسته سفرهاي ارزان قيمت تهيه شده و در اختيار موسسات و دفاتر خدمات مسافرتي قرار گرفته است.


جمشيد حمزه زاده روز شنبه در بازديد از سومين نمايشگاه صنعت گردشگري و خدمات وابسته در اردبيل به خبرنگار ايرنا گفت: اين بسته هاي سفر به صورت استاني و با اطلاعات كامل تمام خدمات قابل ارايه توسط آژانسهاي مسافراتي، پذيرايي در مقصد، محل اقامت و مراكز مورد بازديد تهيه شده است.
وي افزود: اين بسته هاي سفر در اختيار 202 دفتر خدمات مسافرتي قرار گرفته و همه اين موسسات در قالب اين بسته ها با آغاز فصل تابستان تورهاي ارزان قيمت داخلي برگزار مي كنند.
وي با اشاره به افزايش مسافرتهاي داخلي از طريق موسسات و دفاتر خدمات مسافرتي و تورگردان نسبت به سال گذشته بيان كرد: فرهنگ استفاده از تور و آژانس مسافرتي در سطح كشور نيز افزايش يافته است.
وي اضافه كرد: در كنار تهيه بسته هاي سفرهاي ارزان قيمت سياست ما اين است كه دفاتر خدمات مسافرتي داخلي در تورهاي داخلي و ورودي فعال شوند و فقط در تورهاي خروجي فعاليت نكنند.
وي از ارايه تسهيلات ويژه به دفاتر خدماتي فعال در زمينه تورهاي ورودي و تورهاي داخلي خبر داد و گفت: در اين زمينه با سازمان توسعه تجارت و وزارت امور اقتصادي و دارايي تفاهم نامه اي منعقد شده كه براساس آن كليه آژانسها و دفاتر خدمات مسافرتي از پرداخت ماليات معاف شده اند و براي دفاتر خدمات مسافرتي فعال نيز جوايز صادراتي پيش بيني شده است.
حمزه زاده بااشاره به شناسايي يكهزار و يك مسير گردشگري در سطح كشور گفت: اين مسيرها به صورت استاني شناسايي شده و در اختيار مردم قرار گرفته و كتاب اين مسيرها نيز به زودي چاپ شده و در اختيار مردم قرار مي گيرد.
وي تدوين ، شناسايي و معرفي اين مسيرها را گام مهمي در توسعه و تسهيل گردشگري داخلي دانست و افزود: با معرفي اين مسيرها همه گردشگران داخلي و خارجي به راحتي مي توانند با توجه به امكانات و تسهيلات مسير، مقصد مسافرت خود را قبل از سفر شناسايي و انتخاب كنند.
وي افزود: مشخصات اين مسيرها به عنوان يك مقصد گردشگري در سايت ستاد تسهيلات سفرهاي كشور به نشاني IR.
STSI.
WWW و به تفكيك استانها معرفي شده است و در آن تقويم تمام رخدادها ، همايشها ، جشنواره ها ، مناسبتها و آيين هاي باستاني ، تاريخي و ديني امسال براي گردشگران معرفي شده است.
به گزارش خبرنگار ايرنا مديركل دفتر برنامه ريزي و توسعه گردشگري داخلي سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري ايران با اشاره به افزايش 15 درصدي سفرهاي تابستاني در كشور گفت: سفر نسبت به سالهاي گذشته در بين مردم جا افتاده و در همه منطق كشور توزيع شده و رشد سفر در استانهايي كه كمترين مسافرت به آنها انجام مي شد، اتفاق مي افتد.
ك/3 535/618/587 شماره 271 ساعت 12:41 تمام
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن