تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813285186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

*قيمت ماكاروني 500گرمي فرمي 735 تومان تعيين شد* رئيس انجمن صنفي صنعت ماكاروني ايران: ماكاروني‌هاي غني شده مشمول اين قيمت‌ها نيستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: *قيمت ماكاروني 500گرمي فرمي 735 تومان تعيين شد* رئيس انجمن صنفي صنعت ماكاروني ايران: ماكاروني‌هاي غني شده مشمول اين قيمت‌ها نيستند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: صنعت و معدن

قيمت انواع ماكاروني فرمي در بسته‌هاي 500 گرمي براي مصرف كننده حداكثر 735 تومان تعيين شد.

مهدي آثاريان - رئيس هيات مديره انجمن صنفي صنعت ماكاروني ايران - در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام خبر فوق افزود: قيمت اوزان ديگر ماكاروني نيز به همين نسبت افزايش يافته و كارخانه‌ها مجاز به افزايش حداكثر 40 درصدي قيمت‌ها نسبت به قبل هستند.

وي با اشاره به اين‌كه در حال حاضر فصل برداشت گندم بوده و در شش ماهه اول سال مشكل چنداني براي تامين آرد اين صنعت نداشتيم، ادامه داد: اما در شش ماهه دوم سال براي تامين گندم با مشكل مواجه خواهيم شد.

او خاطرنشان كرد: انجمن به دنبال تامين نقدينگي لازم براي واردات گندم براي مصارف شش ماهه دوم بوده و وزارت صنايع و معادن نيز در اين زمينه قول مساعد داده است.

رئيس هيات مديره انجمن صنفي صنعت‌ ماكاروني ايران درباره‌ي قيمت ماكاروني‌هاي غني شده گفت: در حال حاضر برخي كارخانه‌ها ماكاروني را با انواع ويتامين، آهن و فيبر غني‌سازي مي‌كنند كه اين ماكاروني‌ها مشمول قيمت گذاري نيست.

آثاريان درباره‌ي ماكاروني‌هايي كه به صورت فله به فروش مي‌رسند نيز تصريح كرد: فله فروشي ممنوع بوده و هيچ كارخانه‌اي حق فروش ماكاروني فله را نداشته و تمام انواع ماكاروني بايد در پاكت‌هاي سربسته به فروش برسند.

پيش از اين نيز رييس هيات مديره انجمن صنعت ماكاروني ايران در گفت و گو با ايسنا، اعلام كرده بود كه حداكثر قيمت ماكاروني 700 گرمي صاف كه بيشترين مصرف را در بازار دارد، براي مصرف كننده 900 تومان و ماكاروني 500 گرمي صاف نيز براي مصرف كننده 650 تومان تعيين شده و كارخانه‌ها حق افزايش قيمت بيش از اين حد را ندارند.

به گفته وي اين نرخ‌ها براي امسال تعيين شده و در انواع ديگر ماكاروني و ماكاروني فرمي نيز كارخانه‌ها مجاز به افزايش قيمت حداكثر 40 درصدي نسبت به قيمت‌هاي قبلي خود هستند كه در صورت افزايش بيش از اين ميزان و گزارش‌هاي مردمي، انجمن با آنها برخورد خواهد كرد.

آثاريان تصريح كرده بود كه با توجه به افزايش 65 درصدي قيمت آرد در سال جاري و افزايش قيمت ديگر مواد اوليه مانند مواد پتروشيمي، انجمن و كارخانه‌ها ناچار به افزايش قيمت به ميزان كمتر از 40 درصد شدند.
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن