تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815401918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون سازمان سنجش: آزمون كارداني آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي روز جمعه برگزار مي‌شود استفاده از ماشين حساب در جلسه آزمون مجاز است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون سازمان سنجش: آزمون كارداني آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي روز جمعه برگزار مي‌شود استفاده از ماشين حساب در جلسه آزمون مجاز است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: آموزشي

معاون سازمان سنجش آموزش كشور گفت: آزمون دوره كارداني پيوسته آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي وابسته به وزارت آموزش پرورش سال 87 با شركت 588 هزار و 550 داوطلب روز جمعه 4 مرداد در 41 كد رشته امتحاني برگزار مي‌شود.

دكتر حسين توكلي در گفت‌و‌گو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار كرد: اين آزمون با شركت 588 هزار و 550 داوطلب برگزار مي‌شود كه از اين تعداد 218 هزار و 721 نفر زن و 369 هزار و 829 نفر مرد هستند.

وي با اشاره به نحوه توزيع كارت اين آزمون، اظهار كرد: كارت‌هاي ورود به جلسه آزمون كارداني پيوسته آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي تا فردا در 309 شهرستان توزيع مي‌شود.

به گفته وي، كارت ورود به جلسه آزمون منحصرا به شخص داوطلب و در قبال كارت ملي يا شناسنامه عكسدار و يا هرگونه كارت شناسايي عكسدار معتبر ارايه مي شود.

دكتر توكلي با اشاره به جزييات برگزاري اين آزمون، اظهار كرد: آزمون 22 كد رشته امتحاني با تعداد 409 هزار و 92 داوطلب شامل 93 هزار و 751 زن و 315 هزار و 341 مرد در صبح جمعه چهارم مرداد و آزمون داوطلبان 19 كد رشته امتحاني با تعداد 179 هزار و 458 داوطلب شامل 124 هزار و 970 زن و 54 هزار و 488 مرد بعدازظهر جمعه چهارم مرداد 87 در 309 شهرستان مختلف كشور برگزار مي‌شود.

دكتر توكلي خاطرنشان كرد: براي حضور در جلسه آزمون، داوطلبان علاوه بر كارت ورود به جلسه آزمون و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار و يا هر نوع كار شناسايي عكسدار معتبر، بايد چند مداد سياه نرم پررنگ، مداد پاك كن، مداد تراش و يك سنجاق به همراه داشته باشند. داوطلبان نبايد براي ورود به جلسه آزمون به همراه خود كيف دستي، ساك دستي، جزوه، كتاب، تلفن همراه، پيجر، بي سيم و غيره داشته باشند، در غيراينصورت داوطلب به عنوان متخلف و متقلب تلقي و برابر قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمون‌هاي ورودي با وي رفتار مي‌شود.

وي با بيان اينكه به همراه داشتن ماشين حساب منحصرا با مارك‌هاي اعلام شده بلامانع است، گفت: CASIO 3600، CASIO FX-82، CATIGA F-618، SHARP EL-531، پارس 4600، SHARP 506 W-BK، SHARP 509W-BK از مدلهاي مجاز مي باشد.

معاون سازمان سنجش تاكيد كرد: داوطلبان در جلسه آزمون معدل كتبي سال آخر و همچنين ميانگين معدل سه سال آخر تحصيلي خود را در پاسخنامه در محل مشخص شده درج كنند.
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن