تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818955319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدرس داوري:اختلاف درآمدداوران فوتبال نسبت به ديگردست اندركاران،زياد است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مدرس داوري:اختلاف درآمدداوران فوتبال نسبت به ديگردست اندركاران،زياد است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): مدرس داوري فوتبال فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران گفت:اختلاف درآمد بين داوران و ورزشكاران و حتي كادر اجرايي تيم هاي فوتبال بسيار زياد است.


محمدعلي تولايي،روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنكار خبرگزاري جمهوري اسلامي در كيش ، افزود: اين اختلاف درآمد در بسياري از كشورها به حداقل رسيده، اما در كشور ما در حال افزايش است.
وي رشد سطح داوري فوتبال ايران در سالهاي اخير را خوب توصيف كرد و گفت: ارتباط بيشتر داوري ايران با مجامع جهاني باعث شده است سطح داوري فوتبال ايران در عرصه بين المللي ارتقا پيدا كند.
تولايي كه براي تدريس در دوره ارتقا درجه داوري فوتبال به كيش سفر كرده است، افزود: استفاده بيشتر از داوران ايراني در ميدان هاي بين المللي زمينه ارتقاي سطح داوري فوتبال ايران را فراهم مي كند.
وي سطح فعلي حضور داوران ايراني در ميدان هاي بين المللي را خوب توصيف كرد و در عين حال گفت: اين سطح قانع كننده نيست و داوران ما استحقاق حضور بيشتري در عرصه هاي بين المللي دارند.
اين مدرس داوري فوتبال بر استفاده از تجارب پيشكشوتان داوري كشور تاكيد كردوافزود: در همين راستا، فدراسيون فوتبال اقدام به جذب پيشكوستان داوري در قالب كميته هاي مختلف نظارتي و اجرايي كرده است.
تولايي در پاسخ به سوالي در خصوص استفاده از داوران خارجي براي ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس گفت:استفاده از داور خارجي براي اين ديداردر مجموع به ضرر داوري ماست.
وي در عين حال اظهار داشت: تصميم گيري براي ديدارهاي مهم كه بعد خارجي دارند در سطح كلان كشور انجام مي شود.
اين مدرس داوري فوتبال تصميم براي استفاده از داور ايراني براي ديدار سوپر جام كشور را تصميمي درست دانست و گفت: بايد شرايط استفاده از داوران ايراني براي اين ديدار به تدريج فراهم شود.
وي بيان رد: تنها بخشي از مسايل تاثيرگذار در برگزاري مناسب اين ديدار مربوط به عملكرد تيم داوري است و بايد بخش هاي ديگر نيز براي انجام آن تعامل و همكاري داشته باشند.
ك/3 1743/675 شماره 260 ساعت 12:36 تمام
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن