تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815157768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسابقات هندبال ساحلي قهرماني جهان - تيم ايران مغلوب كرواسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسابقات هندبال ساحلي قهرماني جهان - تيم ايران مغلوب كرواسي شد
به گزارش ايرنا ، در اين مسابقات كه در دو گروه شش تيمي در شهر كاديز اسپانيا برگزار مي‌شود ، تيم ايران در ديدار با تيم ملي هندبال ساحلي كرواسي با نتيجه ‪ ۲‬بر صفر و با نتايج ‪ ۱۴‬بر ‪۱۲‬و ‪۱۴‬بر ‪ ۱۱‬مغلوب شد.

تيم ملي هندبال ساحلي ايران در بازيهاي گذشته خود مقابل تيم‌هاي مجارستان ، روسيه و صربستان مغلوب شده بود و در آخرين ديدار مرحله گروهي خود در گروه يك با تيم اروگوئه مسابقه مي‌دهد.

تيم ايران در دومين بازي خود مقابل تيم روسيه كه روز پنجشنبه برگزار شد ، با نتيجه ‪ ۲‬بر صفر مغلوب شد. تيم كشورمان همچنين در سومين بازي خود مقابل تيم صربستان با نتيجه ‪ ۲‬بر يك تن به شكست داد.

سومين دوره مسابقات هندبال ساحلي قهرماني سال ‪ ۲۰۰۸‬جهان ، روز چهارشنبه ‪ ۱۹‬تير ماه در شهر كاديز اسپانيا آغاز شد.

تيم ملي هندبال ساحلي ايران در گروه نخست با تيم‌هاي روسيه ، صربستان ، مجارستان ، كرواسي و اروگوئه همگروه است. در حاليكه تيم كشور ميزبان يعني اسپانيا در گروه دوم در كنار تيم‌هاي برزيل ، مصر ، پاكستان ، تركيه و ليبي قرار گرفته است.

فدراسيون بين‌المللي هندبال بعد از برگزاري موفق دو دوره پيش مسابقات هندبال ساحلي قهرماني جهان در سالهاي ‪ ۲۰۰۴‬و ‪ ۲۰۰۶‬به ترتيب در كشورهاي مصر و برزيل ، تصميم گرفت سومين دوره اين رقابتها را در كشور اسپانيا برگزار كند.
 جمعه 21 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن