تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815410691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۵۷۵‬روستا در مازندران فاقد آب شرب سالم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۵۷۵‬روستا در مازندران فاقد آب شرب سالم هستند
مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي مازندران گفت : هم اكنون ‪ ۵۷۵‬روستاي بالاي ‪ ۲۰‬خانوار اين استان از داشتن آب شرب سالم محروم هستند.

"علي‌اكبر خورشيدي" روز شنبه درگفت و گو با خبرنگاران رسانه‌هاي خبري در ساري افزود: براي آبرساني به اين روستاها يك هزار و ‪ ۲۰۰‬ميليارد ريال اعتبار نياز است .

وي در خصوص شبكه‌هاي آبرساني فرسوده اظهارداشت: شبكه‌هاي آبرساني يك هزار و ‪ ۲۰۰‬روستا زير ‪ ۳۰‬درصد و ‪ ۶۵۰‬روستا بين ‪ ۳۰‬الي ‪ ۸۰‬درصد فرسوده است.

وي ادامه داد : براي تعويض شبكه‌هاي آبرساني فرسوده در روستاهاي اين استان ‪ ۳۰۰‬ميليارد ريال اعتبار نياز است.

مدير عامل شركت آب و فاضلاب روستايي مازندران درباره پروژه‌هاي آبرساني بيان داشت: امسال ‪ ۱۸۰‬پروژه آبرساني درروستاهاي اين خطه توسط پيمانكاران اين شركت در حال اجرا است كه تعدادي از اين پروژها تا پايان سال به بهره برداري مي‌رسند .

"خورشيدي" اضافه كرد: امسال ‪ ۲۰۰‬ميليارد ريال اعتبار براي ‪ ۱۸۰‬پروژه عمراني در حال اجراي شركت آب و فاضلاب روستايي استان اختصاص يافت.

وي خاطرنشان كرد: در سفر رياست جمهوري به اين استان براي آبرساني به مجتمع‌هاي روستايي در مازندران ‪ ۷۴‬ميليارد ريال بودجه اختصاص يافت كه تمامي اين بودجه هزينه شده است.

وي از اتمام پروژه آبرساني به روستاهاي امين‌آباد و درزي كلاي از توابع شهرستان بابل خبر داد و گفت : فاز يك آبرساني به روستاهاي ياد شده درقالب مجتمع لاله‌آباد توسط پيمانكاران اين شركت به اتمام رسيده و در سالجاري به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي در بخش ديگر از اين گفت و گو به بحران خشكسالي و كم آبي در برخي از روستاهاي مازندران اشاره كرد و گفت : براي مقابله با بحران خشكسالي و كم آبي تعداد ‪ ۱۵‬حلقه چاه آب توسط اين شركت حفر ، تجهيز و بهسازي شده است .

وي تصريح كرد: هفت حلقه چاه توسط اين شركت خريداري و يا از افراد حقيقي اجاره و ‪ ۲۰۰‬تانكر ثابت و سيار خريداري شده تا مشكل روستاهايي كه با بحران كم آبي روبرو هستند مرتفع شود.

وي احداث خطوط انتقال شبكه آب به طول ‪ ۴۳‬كيلومتر و بازسازي خطوط انتقال و اصلاح شبكه آب بطول ‪ ۴۰‬كيلومتر در روستاهاي مازندران از ديگر اقدامات اين شركت براي مقابله با كم آبي عنوان كرد.

مدير عامل شركت آب و فاضلاب روستايي مازندران به عملكرد سه ساله اين شركت اشاره كرد و گفت : درطول سه سال گذشته در مجموع ‪ ۲۵۱‬روستا با جمعيت ‪ ۳۸‬هزار خانوار و با هزينه‌اي معادل ‪ ۲۲۵‬ميليارد ريال از آب آشاميداني سالم برخوردار شدند.

"خورشيدي" افزود: براي آبرساني به اين روستاها يك هزار و ‪ ۳۱۱‬كيلومتر شبكه توزيع و خطوط انتقال آب و نيز ‪ ۲۰‬هزار و ‪ ۳۰۰‬مترمكعب مخزن آب احداث شده است. ك/‪۲‬
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن