تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813259233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شوراي نگهبان 5 لايحه و طرح مصوب مجلس را مغاير شرع و قانون اساسي ندانست


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: شوراي نگهبان 5 لايحه و طرح مصوب مجلس را مغاير شرع و قانون اساسي ندانست
تهران - واحد مركزي خبر - سياسي 1387/04/15
سخنگوي شوراي نگهبان از بررسي 5 لايحه و طرح مصوب مجلس شوراي اسلامي در جلسات اين شورا خبر داد و گفت: اين لوايح و طرح ها ، مغاير با شرع و قانون اساسي شناخته نشدند.
عباسعلي كدخدايي صبح امروز در نشست خبري با خبرنگاران افزود: لايحه دو فوريتي متمم قانون بودجه سال 1387 كل كشور براي تأمين اعتبار مورد نياز واردات كالاهاي اساسي و ضروري و جبران خسارت ناشي از خشكسالي و سرمازدگي در جلسه روز چهارشنبه 12 تير جاري شوراي نگهبان بررسي شد و مغاير شرع و قانون اساسي شناخته نشد.
سخنگوي شوراي نگهبان همچنين از مغاير شرع و قانون اساسي نبودن طرح افزايش پوشش توانبخشي و حمايتي معلولان و زنان سرپرست خانوار توسط سازمان بهزيستي كشور مصوب مجلس ، در اين شورا خبر داد و گفت: لايحه اصلاح ماده يك و جدول شماره 8 قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران ، لايحه موافقتنامه بين دولتي شبكه بزرگراه آسيايي و لايحه تصويب موافقتنامه بين دولتي شبكه راه آهن سراسري آسيايي كه به تصويب مجلس شوراي اسلامي رسيده اند، در جلسات اين شورا بررسي شدند و مغاير با شرع و قانون اساسي شناخته نشدند.
لايحه موافقتنامه بين دولتي شبكه بزرگراه آسيايي و لايحه تصويب موافقتنامه بين دولتي شبكه راه آهن سراسري آسيايي پيش از اين مورد ايراد شوراي نگهبان قرار گرفته و به مجلس اعاده شده بود كه مجلس در جلسات گذشته خود، اين ايرادها را اصلاح كرده بود.
سخنگوي شوراي نگهبان همچنين از بررسي اصلاحيه اساسنامه صندوق سرمايه گذاري صنايع كوچك و اساسنامه سازمان فضايي ايران ، مصوب هيئت وزيران ، در جلسات شوراي نگهبان خبر داد و گفت: اين شورا اين مصوبات را مغاير با شرع و قانون اساسي تشخيص نداد.
ادامه دارد
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن