تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797566949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا ایمپلنت دندان بهترین جایگزین برای دندان های از دست رفته است؟


واضح آرشیو وب فارسی::

اگر یک یا چند دندان از دست رفته داشته باشید، چندین گزینه برای پر کردن این شکاف ها به شما پیشنهاد می شود. بریج ها، پروتزهای سنتی و ایمپلنت دندان ممکن است این کار را انجام دهند، اما دو مورد اول ممکن است برای همه مناسب نباشند.

در واقع، به دلیل ناراحتی، درد، ساختار نامناسب دهان یا دلایل دیگر، ممکن است ایمپلنت بهترین گزینه برای ترمیم دندان های شما باشد. ایمپلنت ها همچنین از استخوان فک شما محافظت می کنند، کاری که بریج و پروتزها نمی توانند انجام دهند. شما می توانید در یک مرکز ایمپلنت تخصصی، با این روش فوق العاده، یک راه‌حلی دائمی و طبیعی برای دندان ‌های از دست رفته خود ارائه دهید.

زمانی که دندان های شیری شما با دندان های دائمی جایگزین شد، ممکن است به خود قول داده باشید که آنها را تا آخر عمر نگه دارید. با این حال، به لطف غذاهای فرآوری شده با کربوهیدرات بالا و موارد دیگر، این برنامه ممکن است غیرممکن به نظر برسد. البته شما تنها نیستید و تقریباً میلیون ها نفر در دنیا حداقل یکی از دندان های خود را از دست داده اند. در ادامه مطلب به شما توضیح خواهیم داد که چرا ایمپلنت دندان راه حلی برتر نسبت به سایر گزینه های جایگزینی دندان است.



چرا ایمپلنت دندان بهترین انتخاب برای دندان های از دست رفته است؟

کاشت دندان یک روش جایگزین دندان پیشرفته است که از کل ساختار دندان شما را تقلید می کند. در واقع این گزینه با پشت سر گذاشتن چندین مرحله، دندان ها و لبخندی کاملا طبیعی و زیبا برای شما به ارمغان می آورد. می توان گفت قیمت ایمپلنت دندان به دلیل پیچیدگی فرآیند آن نسبت به سایر گزینه ها بالاتر است.

در این روش، یک ریشه تیتانیوم به استخوان فک شما وارد شده و بعدا از یک تاج (دندان مصنوعی) پشتیبانی می کند. ایمپلنت دندان مانند یک دندان واقعی به نظر می رسد، احساس می شود و عمل می کند و اگر به درستی از آن مراقبت شود می تواند تا پایان عمر باقی بماند.

ایمپلنت های دندان به دلیل مزایای منحصر بفرد خود، بهترین گزینه جایگزینی دندان برای اکثر بیماران محسوب می شوند. مهمترین مزیت آنها، پشتیبانی محکمی است که برای دندان های جدید شما ایجاد می نمایند. با ایمپلنت دیجیتال تمام نگرانی های شما بابت ایمپلنت از بین خواهد رفت.



به دلایل زیر ایمپلنت بهترین گزینه جایگزین دندان محسوب می شود:

- بهترین جایگزین ریشه دندان

ایمپلنت های دندان تنها گزینه ای هستند که بر ساختار ریشه دندان های از دست رفته تمرکز دارد. سایر موارد، مانند بریج و پروتز، فقط بر روی تاج بینایی معطوف هستند و نه بر دندان زیرین یا ساختار نگهدارنده.

در مقابل، ایمپلنت ها پیچ‌ های تیتانیومی یا سرامیکی هستند که در استخوان فک دندان از دست رفته حفر شده و به دنبال آن به اجزای یکپارچه آناتومی دندان تبدیل می‌شوند، شبیه به ریشه دندان. از آنجایی که ایمپلنت های دندان جایگزین ساختار ریشه دندان های از دست رفته می شوند، پس پایه ای پایدار را برای ترمیم دندان ارائه می دهند.

- ظاهر طبیعی

ایمپلنت کاملا طبیعی به نظر می رسد. پس از جراحی ، آنها در زیر استخوان فک باقی می مانند، بنابراین روی سطح قابل مشاهده نیست. به عبارتی، ایمپلنت به عنوان یک ریشه برای حمایت از تاج، پل یا پروتز دندان عمل می کند، بنابراین خود ایمپلنت قابل دیدن نیست.

در مراحل بعد، متخصصین با تجربه از ابزارها و تکنیک های پیشرفته برای ساخت روکش ها و بریج های دندانی به شکل و رنگ دندان استفاده می کنند، بنابراین ترمیم ایمپلنت طبیعی به نظر می رسد.

- نیروی کامل بایت

ایمپلنت های دندان کل نیروی بایت را باز می گردانند و به شما اجازه می دهند هر چه می خواهید بخورید. زمانی که ایمپلنت در استخوان فک قرار می گیرد، به بخشی محکم از آناتومی دندان تبدیل شده و در نتیجه از دندان های طبیعی قابل تشخیص نیست.

- ایمپلنت و پایداری برتر

ایمپلنت های دندان کاملاً پایدار هستند. یعنی هنگامی که در استخوان فک قرار می گیرند، بدن شما فرآیند یکپارچگی استخوان را آغاز می کند تا ایمپلنت را به بخشی ریشه دار از آناتومی دندان شما تبدیل کند. در نهایت، ایمپلنت نیز به نوبه خود پایه ای قوی و بادوام برای ترمیم دندان ارائه می دهد. به این ترتیب، تاج، بریج یا پروتز دندان ثابت است و هیچ شانسی برای سُر خوردن از جای آن وجود ندارد. برای پایداری بیشتر باید به کلینیک های تخصصی دندانپزشکی مانند دکتر محمدی مراجعه کنید.

- حمایت از استخوان فک

از دست دادن دندان ها فرآیند تحلیل استخوان را فعال کرده و این امر منجر به تجزیه نهایی استخوان فک می شود. اما ایمپلنت دندان بافت های طبیعی فک شما را حفظ می کند. در مقابل، سایر گزینه های جایگزینی دندان نمی توانند استخوان فک را حفظ کنند زیرا سطحی هستند. اما با کاشت دندان بافت های طبیعی استخوان فک حفظ و از افتادگی صورت جلوگیری می شود.

- بدون نیاز به نگهداری خاص

ایمپلنت های دندان نیاز به مراقبت خاصی ندارند. اگر از پروتزهای سنتی استفاده می کنید، باید آنها را شب درآورید، از محلول تمیز کننده استفاده کرده و دوباره سر جای خود قرار دهید. اما ایمپلنت نیاز به مراقبت خاصی نداشته و فقط باید دندان های خود را مسواک بزنید و نخ دندان بکشید.

- سرمایه گذاری مادام العمر

ایمپلنت دندان قرار است یک عمر دوام داشته باشد. پس از کاشت دندان، دیگر نیازی به برداشتن آن نخواهید داشت. اما تاج، بریج یا پروتز دندان ممکن است پس از 10 تا 20 سال نیاز به تعویض داشته باشد. هرچند هیچ چیز با دندان های طبیعی شما قابل مقایسه نیست، اما با این حال، ایمپلنت نزدیکترین چیزی است که می توانید از نظر عملکرد و زیبایی به کمال دست پیدا کنید.



اگر شما نیز می خواهید از محدودیت های غذایی، از دست دادن استخوان، جابجایی دندان ها و بسیاری از مشکلات دیگر به دلیل از دست دادن دندان جلوگیری کنید، می توانید در اسرع وقت به یک کلینیک دندانپزشکی تخصصی ایمپلنت مراجعه نمایید تا مشخص شود که آیا کاندیدای مناسبی برای ایمپلنت هستید یا خیر.

تیم متخصص دکتر شهاب محمدی، drmohammadi.com، واقع در غرب تهران می‌تواند بهترین و پیشرفته ترین خدمات ایمپلنت را برای بازیابی لبخند شما ارائه دهد تا شما بتوانید اعتماد بنفس از دست رفته خود را بازیابید و فعالیت های روزمره خود را مجددا از سرگیرید.

 

برچسب ها : ایمپلنت,دندان,تهران






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1052]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن