تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798152114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچه می بایست از پیکر تراشی بدانید


واضح آرشیو وب فارسی::

عمل لیپوشکم یکی از بهترین روش های زیبایی است که چربی های شکم بدون جراحی برداشته می‌شوند. نام دیگر لیپوشکم، بادی کانتورینگ و یا پیکرتراشی می باشد. با انجام لیپو شکم می توانید به یک اندام رویایی و دلخواه دست یابید. 

لیپوماتیک به وسیله دستگاه های تخصصی و فوق پیشرفته بافت چربی زیر شکم را می شکنند و چربی را به بهترین شکل از بدن خارج می کنند. 

لیپو شکم

لیپوماتیک توسط یک دستگاه که بر پایه ارتعاشات است انجام می شود و با لرزش برای نابود کردن چربی های ناحیه شکم و پهلو مورد استفاده قرار می گیرد. این روش درمانی به وسیله یک برش کوچک به بافت چربی وارد می شود و به وسیله حرکت چرخشی و ارتعاشی این چربی ها را از بین می برد و به عروق و سلول ها هیچ آسیبی وارد نمی کند. با لیپو شکم مکش کامل سلول های چربی بدون هیچ خطری از بین می روند.

 



 

در مراحل درمان با روش لیپو شکم سلول های چربی بدون آسیب رسیدن به بدن از منطقه تحت درمان حذف می شوند. در طول درمان بهتر است از لباس های فشرده و مخصوص برای جلوگیری از شل شدگی و افتادگی کامل پوست استفاده کنید. یکی دیگر از توصیه های لازم برای درمان سریع تر تمرینات ورزشی به صورت روزانه است.

لیپو شکم برای چه افرادی مناسب است؟

این روش درمانی برای برخی از افراد مناسب است که این افراد شامل:

  • افرادی که بیماری خاصی ندارند.
  • افرادی که چاقی موضعی دارند.
  • برخی از افراد که امکان رژیم و ورزش و کاهش چربی ناحیه ی خود را ندارند.
  • افرادی که علاقه دارند فرم و اندامشان تغییر کند.
  • برخی از افراد که دارای سلولیت و ناهمواری چربی هستند.

افرادی که به هر دلیل دارای اضافه وزن هستند، لیپو شکم گزینه مناسبی برای درمان آنها نیست،  به این علت که خارج کردن حجم زیاد چربی با این روش درمانی اصلا مناسب نمی باشد. همچنین افرادی که دارای مشکلاتی مانند ترمیم زخم، دیابت و ... هستند هم برای عمل لیپو شکم اصلا گزینه مناسبی نمی باشند.

برخی از افراد که بدون چربی دارای سلولیت هستند گزینه مناسبی برای لیپو شکم به حساب نمی آیند. برخی دیگر از افراد که ترک های پوستی زیادی دارند نمی توانند از این روش درمانی برای درمان ترک های خود استفاده کنند.

بعضی از افراد که پوست شل دارند و کلاژن سازی پوست آن ها به خوبی صورت نمی گیرد هم این روش درمانی برای آن ها مناسب نیست.

 



 

با روش لیپو شکم هیچ برشی بر روی پوست ایجاد نمی شود و بدن به صورت طبیعی با کلاژن سازی و با کمک گن طبی این جراحی صورت می گیرد. با لیپو شکم پوست به هیچ عنوان شل نمی شود و ظاهر نامناسبی هم به وجود نمی آورد.

پیکر تراشی

در گذشته بیشتر افرادی که دارای اضافه وزن بودند و علاقه زیادی به اندام زیبا دارند تنها با انجام رژیم و ورزش می توانستند به اندام رویایی خود دست پیدا کنند، ولی امروزه با استفاده از تکنولوژی های جدید دستگاه های مختلفی برای رسیدن سریع تر به وزن ایده آل تولید و طراحی شده است.  این عمل یکی از پر متقاضی ترین عمل های است که افراد برای رسیدن به یک اندام عالی می توانند انتخاب کنند.

پیکر تراشی یک روش درمانی است که به کمک آن می توان چربی های موضعی که در ناحیه مختلف بدن هستند را با توجه به ساختار بدن و استاندارد های و سلیقه افراد فرم دهی کرد.

در روش پیکر تراشی یک لوله کوچک را به وسیله یک برش کوچک یک سانتی می توان وارد بدن نمود و به وسیله آن چربی های آن ناحیه را تخلیه کرد.

لیپوماتیک یکی از روش های بسیار عالی و جدید برای از بین بردن چربی ناحیه های مختلف بدن است. همچنین این امکان وجود دارد که چربی های خارج شده را در هر جای بدن که دوست دارید می توانید استفاده کنید.

هزینه پیکر تراشی

یکی از مهم ترین نکات برای افرادی که قصد دارند از روش پیکر تراشی و لیپو شکم استفاده کنند هزینه پیکرتراشی است. عوامل مختلفی بر روی هزینه پیکر تراشی تاثیر دارد ولی به طور تقریبی می توان گفت هزینه 15 تا 40 میلیون تومان را می توان برای این عمل جراحی در نظر گرفت ولی این قیمت کاملا تقریبی است.

 



 

برخی از عواملی که بر هزینه پیکرتراشی تاثیر دارد شامل:

  • میزان چربی که در ناحیه مختلف بدن وجود دارد
  • بیمارستان و کلینیک خصوصی
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • هزینه آزمایشات مورد نیاز قبل از عمل 
  • نواحی که قصد دارید آن را جراحی کنید

بعد از انجام دادن مشاوره تمام بررسی های لازم برای انجام دادن این عمل محاسبه شده و هزینه عمل پیکرتراشی به صورت دقیق تر به بیمار منتقل می شود.

هزینه پیکرتراشی با لیزر که یک روش درمانی غیر تهاجمی است و به وسیله اشعه لیزر سلول های چربی را از بین می برند تا باعث آزاد شدن بخش زیادی از آن شوند. هزینه پیکر تراشی با لیزر یکی از عوامل بسیار موثر در انتخاب افراد برای لاغری است.

جمع بندی

در متن بالا توضیحاتی را درباره لیپو شکم و هزینه پیکر تراشی و خود پیکرتراشی را به صورت خلاصه برای شما توضیح دادیم. چنانچه قصد انجام این عمل های جراحی دارید بهتر است این کار توسط افراد کاربلد و حاذق انجام شود تا یک نتیجه بسیار عالی به دست بیاید. قبل از هر چیزی برای این عمل باید در مورد دکتر انتخابی تحقیقات لازم را انجام دهید چون تخصص دکتر در این درمان بسیار تاثیر دارد.

برگرفته از وب سایت https://clinicmah.com/






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 862]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن