تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797539346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم سینمایی دوبله فارسی


واضح آرشیو وب فارسی::

فیلم در لغت به معنی «نوار باریک» است و چون برای اولین بار، تصاویر متحرک، روی فیلم عکاسی ثبت می ‌شد و به این وسیله، نمایش داده می ‌شدند، این نام روی تصاویر متحرک ماند؛ البته امروز خود کلمه «فیلم» به‌طور تخصصی فقط به تصاویر متحرک گفته می ‌شود که در سینما نمایش داده می‌ شوند، فیلم‌ هایی که پس از پایان اکرانشان در سینما، از تلویزیون پخش شود را «فیلم سینمایی» می‌گویند و اگر از ابتدا فیلمی را مختص تلویزیون بسازند و ربطی به سینما نداشته باشد، به آن «فیلم تلویزیونی» می‌ گویند. همچنین فیلم‌ هایی که به صورت چند سری (اپیزود) یا قسمت باشد به آنها سریال می ‌گویند. در نتیجه فیلم ‌ها به سه دسته شامل: فیلم سینمایی، فیلم تلویزیونی و سریال دسته ‌بندی می ‌شوند؛ اما یکی از پر طرفدارترین این دسته ها در بین ایرانیان، فیلم سینمایی دوبله فارسی است، که در ادامه مطلب به بررسی و معرفی بهترین آن ها خواهیم پرداخت.

فیلم بربر Barbarian 2022



فیلم بربر ها محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه زک کرگر است، این فیلم پنجمین تجربه کارگردانی زک کرگر در زمینه ساخت فیلم بلند سینمایی می باشد او که فعالیت هنری خود را در این زمینه از سال 2009 آغاز نموده است تا کنون بیش از 5 فیلم بلند سینمایی را آغاز کرده است. عمده فعالیت او بیشتر در زمینه بازیگری می باشد و در بیش از 36 فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخته است حال در سال 2022 جدیدترین فیلم سینمایی خود را با عنوان Barbarian در تاریخ 22 جولای 2022 با بودجه 4.5 میلیون دلاری منتشر نمود که توانست در مجموع به فروش 41 میلیون دلاری در گیشه دست یابد. که یک موفقیت تجاری بزرگ برای زک کرگر نیز محسوب می شود. همچنین کاربران و منتقدین نقد های مثبتی را به این فیلم داشتند و هرکدام امتیازات 7.5 و 74 را به این فیلم اهدا نموده اند؛ خلاصه داستان : در مورد زنی جوان به نام تس (با بازی جورجینا کمپبل) است که برای مصاحبه شغلی به شهر دیگری سفر می‌کند. در این میان او متوجه می‌شود اقامتگاهی که رزرو کرده به اشتباه توسط فرد دیگری نیز اجاره شده و مرد عجیبی قبلا در آنجا اقامت کرده است. با این حال تس تصمیم می‌گیرد تا شب را در همین اقامتگاه سپری کند.

فیلم دختر قرن بیستم 20th Century Girl 2022



فیلم دختر قرن بیستم محصول سال 2022 کشور کره جنوبی به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه بَنگ وو ری است، این فیلم در تاریخ 21 اکتبر 2022 در سرویس استریم نتفلیکس نیز منتشر گردید. این فیلم اولین اولین تجربه کارگردانی بَنگ وو ری در زمینه ساخت فیلم بلند سینمایی می باشد او که فعالیت هنری خود را در این زمینه از سال 2014 با فیلم کوتاه آغاز نموده است حال در سال 2022 جدیدترین و اولین فیلم بلند خود را با عنوان 20th Century Girl منتشر نمود که در آن هنرپیشگانی چون کیم یو-جونگ، هان هیو-جو ، وو-سئوک بایون، سونگ وو اونگ، میونگ گونگ، یون سو-آه به هنرنمایی پرداخته اند؛ خلاصه داستان : در سال 1999 میلادی روایت شده و در مورد یک دانش آموز 17 ساله دبیرستانی به نام بو-را (با بازی کیم یو-جونگ) است که شخصیت درخشان و مثبتی دارد. در این میان یئون دو (با بازی یون سو-آه) بهترین دوست بو-را، به پسری به نام هیون جین (با بازی پارک جونگ-وو) علاقه دارد، دانلود فیلم دختر قرن بیستم نیز می تواند یکی از بهترین فیلم ها برای تماشا کردن باشد.

فیلم بلک آدام Black Adam 2022

 

فیلم بلک آدام محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی ژاومه کویت-سرا و نویسندگی داستان و فیلمنامه روری هاینس است، آدام استیکیل و سهراب نوشیروانی که به صورت مشترکا نویسندگی و نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را بر عهده داشته است. نوشیروانی متولد ایران و ساکن بریتانیا می باشد که تا کنون بیش از 8 فیلم سینمایی و کوتاه را نویسندگی آن را بر عهده داشته است و حال در سال 2022 جدیدترین فیلمنامه خود را برای کمپانی دی سی نگارش کرده است این فیلم در تاریخ 21 اکتبر 2022 توسط کمپانی برادران وانر به نمایش درآمد، برادران وانر و کمپانی دی سی کامیکس برای چندین بار اکران و پخش فیلم سینمایی Black Adam را به تاخیر انداخت و در پایان پس از فراز و نشیب های فراوان در تاریخ 21 اکتبر 2022 این فیلم به نمایش درآمد از همان ابتدا منتقدین نقد های بسیار تندی را به فیلم سینمایی Black Adam وارد نمودند و هزگر نتوانست از چنگال منتقدین فرار کند و با نقد های بسیار تند برادران وانر انتظار این را داشتند که تماشاگران هم همانند منتقدین به این فیلم نمرات منفی اهدا کند اما اینگونه نبود، پس از انتشار این فیلم در سینماها نظرات کاربران به این فیلم علمی تخیلی محصول کمپانی دی سی مثبت بود و در نهایت کاربران با امتیازات بالا از این فیلم استقبال نمودند و نمرات 7 یا 8 به این فیلم اهدا نمود. دوئین جانسون برای اولین بار است که در یک فیلم ابر قهرمانی به ایفای نقش می پردازد و با حضور در فیلم بلک آدام همزمان اولین فیلم ابر قهرمانی خود و همکاری با کمپانی دی سی کامیکس را رقم زد. این فیلم 15 روز ابتدایی خود توانست فروش بیش از 210 میلیون دلاری را پشت سر بگذارد. برادران وارنر و کمپانی دی سی برای ساخت این فیلم ابر قهرمانی سرمایه گذاری 190 میلیون را انجام داده اند؛ دانلود فیلم سینمایی جدید بلک آدام به علت حضور دوئین جانسون طرفدان بی شماری پیدا کرده است.

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4808]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن