تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797989393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فواید شیر گوسفند


واضح آرشیو وب فارسی::


نگهداری از گوسفند علاوه بر برخورداری از مزایایی از قبیل گوشت مناسب و پشم مطلوب و همچنین صرفه ی اقتصادی چشمگیر برای دامداران، مزیت دیگری نیز خواهد داشت. دامداران از شیر مناسب دام خود استفاده نموده و لبنیات خاصی را تولید می نمایند. استفاده از شیر برای بدن بسیار مفید خواهد بود. اما استفاده از شیر گوسفند مزایای فوق العاده ای را برای بدن به همراه خواهد داشت. اغلب افراد به استفاده از شیر گاو عادت نموده اند. یکی از دلایلی که بسیاری از افراد از این شیر استفاده می نمایند، شاید میزان قابل قبول مقدار شیر بوده است. اما شیر گوسفند طبق برخی از پژوهش های دانشمندان بسیار مفید تر و مناسب تر خواهد بود. از این رو مصرف آن بسیار توصیه می گردد. شیر گوسفند از پروتئین بالایی برخوردار است. از این جهت توان جسمی و هوشی فرزندان شما را تا میزان بالایی افزایش خواهد داد. در ادامه به بررسی جزئیات فواید و نحوه دسترسی به این شیر را بیان خواهیم نمود. 
 


خصوصیات برجسته در شیر گوسفند : 

 یکی از خصوصیات برجسته ی شیر گوسفند زنده ، برخورداری از انواع مواد معدنی و مفید خواهد بود. این شیر با در برداشتن مواد معدنی همچون روی ، منگنز ، کلسیم ، مس ، منیزیم و کلسیم یک ماده ی بسیار غنی و سرشار از مواد مغذی شناخته شده است . 
 برخورداری از انواع ویتامین ها، همچون ویتامین E ، ویتامین A و ویتامین C توانسته است این محصول را به یک محصول سرشار از ویتامین ها مبدل نماید. 
 عطر بی نظیر و همچنین طعم شیرین این شیر بسیار خاص و منحصر بفرد بوده است. این عطر و طعم مخصوص و خصوصیات برجسته در این شیر موجب شده است که هضم این ماده در بدن به سهولت انجام پذیرد. همچنین مصرف این ماده ی خوشمزه سبب افزایش طول عمر در افراد نیز گشته است. 
 اسید لینولنیک که تاثیرات بسیار زیادی بر روی تعادل های هورمونی و همچنین سلامت پوست دارد ، در این شیر به وفور یافت می شود. 
 انرژی های موجود در این شیر ، استفاده از آن را برای افراد در حال رشد مانند کودکان ، افراد ورزشکار و سالمندان بسیار مفید و ایده آل نموده است. این انرژی ها سبب بهبود کیفیت رشد استخوان ها و همچنین افزایش استحکام و مقاومت در آنها گشته است. 
 با استفاده از شیر می توان به بدنی مقاوم در برابر برخی از بیماری ها دست یافت. پروبیوتیک های موجود در این شیر به عنوان یک لایه ی محافظتی در روده ها عمل نموده و سبب بالا بردن سطح ایمنی در بدن خواهند شد. 
 


موارد استفاده از شیر گوسفند : 
این ماده ی بی نظیر علاوه بر برخورداری از مزایای شیری بسیار زیاد ، موارد استفاده ی فراوانی خواهد داشت. امروزه افراد با پی بردن به خواص بسیار زیاد لبنیات گوسفندی اقدام به استفاده از آنها نموده اند. از جمله موارد استفاده از این شیر : 
o پنیر
از جمله محصولات بسیار خوشمزه و لذیذ که از شیر دام تهیه می شود، پنیر خواهد بود .این پنیر علاوه بر طعم لذیذ و چربی مطبوع ، دارای خواص بیشمار و مناسبی می باشد که افراد با توجه به آنها اقدام به تهیه این پنیر می نمایند. 
o کره
یکی دیگر از محصولاتی که از این شیر به دست می آید، کره محلی خواهد بود. این کره سرشار از انرژی خواهد بود. به گونه ای که استفاده از آن برای افراد مسن پیشنهاد نمی گردد. انرژی های مفید دریافتی از این محصول برای بدن بسیار مفید و مناسب می باشد. بیشتر استفاده از این محصول برای افرادی که فعالیت های زیادی دارند پیشنهاد می گردد. 
o دوغ
دوغ یکی دیگر از زیر مجموعه های تولیدات شیر گوسفند خواهد بود. این محصول نیز به دلیل طعم فوق العاده و بی نظیر ، از طرفداران بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. 
o کشک : 
از جمله محصولات دیگری که می توان از شیر دام به دست آورد ، کشک می باشد. استفاده از این کشک نیز بسیار خوشمزه و لذیذ خواهد بود. تمامی ویتامین ها و همچنین کلسیم فراوانی در این محصول قرار دارد. 
 


گوسفند
دام های مرغوب شیرده
برخی از نژادهای گوسفندان از شیردهی چشمگیر و ایده آلی برخوردار هستند. افراد برای استفاده ی مناسب از شیر دام می توانند از این نژادها بهره مند گردند. گوسفند هایی با نژادهای آواسی ، باسکو و برخی دیگر از جمله نژادهای شیری هستند. دامداران با توجه به صرفه ی اقتصادی خود اقدام به تهیه دام مناسب خواهند نمود. البته در بسیاری از دام ها با نژادهای گوشتی و شیری نیز می توان با استفاده از تغذیه مناسب به میزان شیردهی بسیار بالایی دست یافت. تغذیه مناسب و نگهداری ایده آل از دام می تواند میزان شیردهی را به نحو چشمگیری افزایش دهد. اگر در دوره ی شیردهی ، دام از فسفر مناسبی تغذیه نماید، شیر آن بسیار مناسب تر خواهد شد. برخی از دامداران موفق برای برخورداری از یک دام مناسب و همچنین دسترسی به صرفه ی اقتصادی ایده آل از جیره غذایی در دام بهره می گیرند. این جیره موجب می شود که نه تنها گوسفند از سلامت جسمی بسیار بالایی برخوردار گردد، بلکه توان شیردهی مناسبی نیز داشته باشد. شیر گوسفند ها با توجه به تغذیه مناسب ،مطلوب و ایده آل خواهد بود.   

خرید اینترنتی گوسفند در سایت دامکالا 
سایت دامکالا یکی از وب سایت های اینترنتی به شمار می آید که شما می توانید به صورت آنلاین و در بستر فضای مجازی گوسفند مورد نظر خود را خریداری نموده و با ارسال رایگان گوسفند و قصاب به عنوان ذابح و ذبح کننده گوسفند شرایط را برای خرید کردن گوسفند فراهم سازید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 257]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن