تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818103895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر دفاع در دیدار با همتای افغانستانی: آمادگی همکاری برای نابودی داعش را داریم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وزیر دفاع در دیدار با همتای افغانستانی: آمادگی همکاری برای نابودی داعش را داریم
وزیر دفاع ایران در دیدار با همتاری افغانستانی خود گفت: نابودی داعش از جمله سیاست های دولت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و برای همکاری در این ارتباط آمادگی لازم را داریم.
آفتاب‌‌نیوز : سپهبد طارق شاه بهرامی وزیر دفاع جمهوری اسلامی افغانستان که به دعوت وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در رأس یک هیئت بلندپایه دفاعی و نظامی به پایتخت ایران سفر کرده است در ستاد وزارت دفاع مورد استقبال رسمی امیر سرتیپ حاتمی قرار گرفت و بلافاصله دور نخست مذاکرات دوجانبه با حضور وزرای دفاع جمهوری اسلامی ایران و افغانستان برگزار شد.


امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این دور از مذاکرات با بیان اینکه کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی افغانستان در سیاست خارجی ایران از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولت جمهوری اسلامی ایران همواره بر ضرورت توسعه همکاری ها در تمامی حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی، دفاعی و نظامی با کشور افغانستان تاکید دارند.


وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در ادوار مختلف از مردم مظلوم افغانستان و دولت قانونی وحدت ملی افغانستان حمایت کرده است، افزود: ما معتقدیم افغانستان نباید به محل رقابت های منطقه ای و بین­المللی تبدیل شود بلکه این کشور باید کانون همکاری‌های منطقه­‌ای باشد.


وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به ظهور و گسترش نفوذ داعش در افغانستان به عنوان یک پدیده بسیار خطرناک هشدار داد و افزود: ما داعش را ابزار امنیتی آمریکا و قدرت های سلطه جو برای ایجاد ناامنی در منطقه می دانیم، لذا نابودی داعش از جمله سیاست های دولت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و برای همکاری در این ارتباط آمادگی لازم را داریم.


امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتدا هم به حسن نیت و صداقت آمریکایی ها اعتماد نداشته است، تاکید کرد: بدعهدی و نیات بدخواهانه آمریکا طی 40 سال گذشته برای دولت و ملت ایران به اثبات رسیده و اگر بخواهیم اقدامات ضدبشری و غیر انسانی مقامات این کشور در این سالها را فهر ست کنیم از بیان خارج و حوصله این نشست است.


وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آنچه بر مردم مظلوم افغانستان، سوریه، عراق و بحرین می گذرد، فجایع بر علیه مردم بی گناه یمن، مصیبت بزرگتری برای جهان اسلام است و مردم این کشور روزانه مورد تهاجم و بمباران ناجوانمردانه سعودی ها قرار میگیرند.


منبع: تسنیم





۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن