تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818102211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیدوار شدن به کشورهایی اروپایی در جریان برجام، خطاست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: امیدوار شدن به کشورهایی اروپایی در جریان برجام، خطاست
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر ادامه مذاکره با کشورهای امضاء کننده برجام گفت: امیدوار شدن به این کشورها نیز خطاست، زیرا این کشورها می‌خواهند ایران را مجددا پای میز مذاکره کشانده و امتیازات بیشتری را بگیرند.
آفتاب‌‌نیوز : ضیاء الله اعزازی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن خوشحالی از حرکت آمریکا در خروج از برجام، اظهار کرد: ان‌شاءالله این بدعهدی آمریکا با هوشیاری مسئولان مایه خیر و برکت برای نظام مقدس ایران شود.


اعزازی افزود: در برجام ما به دنیا ثابت کردیم که ایران اهل مذاکره هست و این آمریکاست که با بدعهدی خود بار دیگر روی بد خود را نشان داد.


وی گفت: ملت ایران مثل گذشته، قطعا با تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان از این مرحله حساس تاریخی با سربلندی و پیروزی گذر خواهند کرد. 


 رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نیست، افزود: کارشکنی آمریکا از ابتدا مشخص بوده و هیچ تفاوت دیدگاهی بین دولت های مختلف آمریکا نبوده است و بنده از دولت محترم و بعضی نمایندگان مجلس تقاضا دارم با عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم اعتماد به آمریکا و غرب از برجام عبرت بگیرند.


نماینده بناب، مشکل عمده افزایش قیمت ارز را خود مردم عنوان کرد و افزود: مردم با تقاضاهای کاذب و بازار سیاه باعث ایجاد جو روانی در بازار ارز می شوند.
 
وی گفت: نباید نقش مسئولان ارزی کشور را در موضوع افزایش قیمت ارز نادیده گرفت، چرا که با این شرایط جامعه و منطقه و مسائل برجام و تاثیرات آن بر بازار، مسئولان باید از قبل تدابیر و برنامه ریزی های لازم را انجام می دادند و دولتی که شعارش تدبیر و امید است، باید تدبیری می کرد تا امید جامعه به نا امیدی تبدیل نشود.
 
اعزازی افزود: از مردم تقاضا دارم به دولت کمک کنند تا این مشکل اقتصادی را با همدلی و همکاری هم حل کنیم.


منبع: ایسنا





۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن