تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818118246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگیری برادران عبدولی با انصاری در رختکن/ ادامه تنش در خیابان!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: درگیری برادران عبدولی با انصاری در رختکن/ ادامه تنش در خیابان!
ایمان انصاری فرنگی کار وزن ۸۷ کیلوگرم که بدلیل درگیری با عبدولی در زمان مبارزه، هر دو از مسابقات اخراج شدند می گوید برادران عبدولی در رختکن به او حمله کرده اند.
آفتاب‌‌نیوز : در جریان رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی که در سالن هفتم تیر تهران در حال برگزاری است، سعید عبدولی دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک و ایمان انصاری، به علت درگیری هر دو دیسکالیفه و از مسابقات اخراج شدند.


اما این پایان ماجرا نبود و زمانی که دو کشتی گیر به رختکن رسیدند، درگیری های شدیدی میان آن ها رخ داد.


ایمان انصاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: زمانی که به رختکن وارد شدم برادران عبدولی و دو سه نفر دیگر به من حمله کردند و با مشت و لگد به جانم افتادند. ضرباتی را با مشت به صورتم زدند که باعث شد صورتم متورم شود. در کشتی هم که عبدولی با سر به بینی ام زد و باعث شد بینی‌ام بشکند. هم دیسکالیفه شدم و هم کتک خوردم.


البته انصاری نیز در جریان مبارزه به سمت عبدولی حمله کرد و هر دو طرف در این درگیری مقصر بودند اما این درگیری به سالن رختکن و حتی خیابان نیز کشیده شد.


برادران انصاری کشتی گیر تهرانی به همراه دوستان او بیرون از سالن منتظر برادران عبدولی بودند و با داد و فریاد به این موضوع معترض بودند که چرا انصاری را در رختکن کتک زده اند.


در نهایت با صحبت‌های مسئولان فدراسیون با دو کشتی گیر و دخالت نیروی انتظامی موضوع ختم بخیر شد و انصاری دوستانش را از اطراف سالن هفتم تیر پراکنده کرد.


به دلیل اتفاقات رخ داده پیش بینی می‌شود هر ۲ کشتی گیر با محرومیت سنگین از سوی کمیته انضباطی فدراسیون مواجه شوند.





۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن