تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796689269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفت تغییر در سبک زندگی برای سلامتی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: هفت تغییر در سبک زندگی برای سلامتی
اگر آماده هستید که تغییر ایجاد کنید، هفت راه ساده به شما پیشنهاد می‌شود که با ایجاد تغییرات تدریجی شما را در مسیر بهترین بودن خودتان قرار می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز : «خوب و خوشایند نیست اگر بتوانیم یک روز بیدار شویم و تصمیم بگیریم یک برنامه کاهش وزن را شروع کنیم و دو هفته بعد، سبک‌تر، سالم‌تر و شادتر باشیم؟ البته که خوب است اما واقع‌گرایانه نیست. زندگی این‌طور پیش نمی‌رود و ما برای پایبند بودن به برنامه‌های‌مان مشکل داریم. مشغولیت‌های‌مان بیشتر از آن است که فرصت ورزش کردن داشته باشیم و تمام موانع زندگی درگیرمان می‌کند و در نهایت به تحلیل رفتن و ضعف و شکست منتهی می‌شود.


اما اگر آماده هستید که تغییر ایجاد کنید، هفت راه ساده به شما پیشنهاد می‌شود که با ایجاد تغییرات تدریجی شما را در مسیر بهترین بودن خودتان قرار می‌دهد.


ذهن‌تان را تغییر دهید


وقتی صحبت از تناسب اندام و تغذیه می‌شود، همه ما می‌دانیم که لازم است چه‌ کار کنیم اما معمولا این دانش با عمل همراه نیست. سلامت و تندرستی شما باید در اولویت برنامه‌های‌تان باشد.


برای ما بسیار عادی است که چیزهای دیگر را ارجح بدانیم و خودمان را به دورترین و پایین‌ترین قسمت لیست برنامه‌های‌مان تبعید کنیم اما اگر سالم نباشیم و همه کارها را به‌ خاطر دیگران انجام دهیم، برای دیگران در دسترس و سالم و آماده نخواهیم بود.


دورنمای‌تان را تغییر دهید


چه‌ قدر خودمان را از ورزش و تغذیه سالم منصرف کرده‌ایم؟ این طرز فکر را متوقف کنید که چه‌ قدر سخت خواهد بود و چه‌ قدر زمان خواهد برد، در عوض به این فکر کنید وقتی انجامش دهید چه احساسی خواهید داشت و وقتی به هدفی دست پیدا کنید، چه خواهد شد.


تغییرات کوچک، بهتر از تغییرات بزرگ هستند


سعی نکنید تمام زندگی‌تان را به یک باره متحول کنید. در نوسان بودن و عدم ثبات و تفکر «یا همه چیز یا هیچ چیز» شما را به نتایجی که انتظار دارید نمی‌رساند.


با این رویه یا درخوردن هله‌هوله زیاده‌روی می‌کنید یا کاملا سالم و تمیز می‌خورید، یا دیوانه‌وار ورزش می‌کنید یا اصلا حرکت نمی‌کنید. در عوض یکبار در روز ورزش کنید. ۱۰ دقیقه تمرین بهتر از تمرین نکردن است، خوردن سالاد به‌ جای ساندویچ، می‌تواند خلق عادات متفاوت را شروع کند و این باید تبدیل به سبک زندگی شود نه یک رفتار زودگذر.


لباس ورزشی بپوشید


اگر محیط و پیرامون‌تان را آماده کنید، آن‌ چه می‌خواهید اتفاق می‌افتد. سعی کنید لباس ورزشی‌تان را در طول روز بپوشید یا هر شب قبل از خواب آن‌ را جلوی دید بگذارید. این، گام کوچکی است اما انتخاب عادات سبک زندگی سالم را برای‌تان راحت می‌کند.


درخانه غذا بخورید


درخانه غذا خوردن نه تنها به کنترل کالری کمک می‌کند بلکه مصرف نمک و شکر را هم تحت کنترل خواهید داشت و صرفه جویی هم می‌کنید!


سلامت‌تان را جمعی کنید


می‌توانید همان اندازه که بیرون از شهر با دوستان‌تان خوش می‌گذرانید، درخانه خودتان هم با آنها خوش باشید. دعوت از دوستان برای درست کردن غذا و خلق یک حادثه خانوادگی می‌تواند برای هر کسی عادات جدید و سالمی ایجاد کند.


منتظر تغییرات بزرگ نباشید


شما قرار نیست ناگهان شروع کنید به تمام شب را دویدن. فیتنس و تغذیه مانند هم هستند: باید قدم‌های کوچک بردارید، به این توجه نکنید که چند کیلو باید کم کنید و بعد از سی روز باید به چه نتیجه‌ای برسید، در عوض در زمان حال حاضر باشید.


موفقیت‌های روزانه‌تان را جشن بگیرید، مهم نیست بزرگ یا کوچک باشد. به آنچه هستید افتخار کنید و به تلاشی که برای رسیدن به سلامتی و تندرستی‌تان می‌کنید ببالید.


از همه مهم‌تر باید درک کنید که اگر با خود و بدن‌تان شاد و راضی نیستید، تنها کسی هستید که می‌توانید برای تغییرش کاری انجام دهید. تا زمانی‌ که واقعا عاشق خودتان نباشید و خودتان را در راس امور مهم زندگی قرار ندهید، موفقیت‌هایی که کسب می‌کنید راضی‌تان نخواهد کرد.»


منبع: مجله سلامت





۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن