تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818149011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل فناوری اطلاعات استان قم مطرح کرد افزایش کاربران اینترنت قم به 500 هزار نفر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل فناوری اطلاعات استان قم مطرح کردافزایش کاربران اینترنت قم به 500 هزار نفر
خبرگزاری فارس: افزایش کاربران اینترنت قم به 500 هزار نفر
مدیرکل فناوری اطلاعات قم گفت: 36 هزار کاربر اینترنت این استان به 500 هزار کاربر افزایش یافته است،

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید حسن هانی سه‌شنبه‌شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه سیمای امید که در تالار بعثت فرهنگسرای جوان استان قم برگزار شد، با بیان اینکه پهنای باند استان قم به میزان مطلوبی افزایش داشته است، اظهار کرد: مجموعه فیبر نوری در مراکز مختلف استان قم افزایش قابل توجهی داشته است.
وی با تاکید بر اینکه به ازای هر 100 نفر نزدیک به 130 سیم کارت فعال در استان قم داریم، اضافه کرد: 54 روستا در قم دارای اینترنت پرسرعت بوده که این آمار به بیش از دو برابر افزایش یافته است.
هانی از افزایش دو برابری تلفن‌های ثابت در استان قم یاد کرد و ادامه داد: فعالیت‌های گسترده مراکز مختلف آموزشی و پژوهشی در استان قم حجم داده‌های دریافتی و ارسالی را افزایش داده است به همین علت باید توسعه بسترهای فناوری اطلاعات مورد توجه قرار گیرد.
مدیرکل فناوری اطلاعات استان قم با اشاره به اینکه 36 هزار کاربر اینترنت استان قم به 500 هزار کاربر افزایش یافته است، مطرح کرد: اپراتورهای تلفن همراه در شهر قم علمکرد مطلوبی داشته و بیشتر نقاط استان قم دارای پوشش اینترنت نسل چهارم است.
وی با بیان اینکه اپراتورهای تلفن همراه بازار مطلوبی در قم دارند، اظهار کرد: این شرکت‌ها باید در راستای تامین زیرساخت‌ها مورد نیاز فناوری اطلاعات در قم مشارکت‌های گسترده‌تری داشته باشند.
انتهای پیام/78023/ذ20

1395/06/03 :: 01:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن