تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818156710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تابلوی سفارت آمریکا در بیت‌ المقدس نصب شد + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: تابلوی سفارت آمریکا در بیت‌ المقدس نصب شد + عکس

با نزدیک‌ شدن زمان افتتاح سفارت جدید آمریکا در اسرائیل تابلوهای این سفارتخانه در خیابان نصب شد. سفارت جدید ایالات متحده آمریکا در محل کنسولگری این کشور در بیت‌المقدس افتتاح خواهد شد.


با نزدیک‌ شدن زمان افتتاح سفارت جدید آمریکا در اسرائیل تابلوهای این سفارتخانه در خیابان نصب شد. سفارت جدید ایالات متحده آمریکا در محل کنسولگری این کشور در بیت‌المقدس افتتاح خواهد شد.
یورو نیوز نوشت: با نزدیک‌ شدن زمان افتتاح سفارت جدید آمریکا در اسرائیل تابلوهای این سفارتخانه در خیابان نصب شد. سفارت جدید ایالات متحده آمریکا در محل کنسولگری این کشور در بیت‌المقدس افتتاح خواهد شد. این تابلوها به سه زبان انگلیسی، عربی و عبری روز دوشنبه در جنوب اورشلیم و در نزدیکی سفارت جدید آمریکا قرار گرفته‌اند. دونالد ترامپ در ماه فوریه اعلام کرده بود همزمان با سالروز استقلال اسرائیل در اواسط ماه مه سفارت خود را در اورشلیم باز می‌کند. مراسم رسمی افتتاح سفارت جدید برای ۱۴ مه / ۲۴ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است، روزی‌ که فلسطینیان از آن تحت عنوان یوم النکبه (روز نکبت) یاد می‌کنند و اسرائيلی‌ها به عنوان روز استقلال خود (۱۴ مه ۱۹۴۸)، آن‌ را جشن می‌گیرند.
 

 آخرین‌نیوز (رسانه مستقل ایرانیان) را در پیام‌رسان سروش دنبال کنید


دوشنبه, 17 ارديبهشت 1397 ساعت 15:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن