تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818163928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون آموزش و پرورش زنجان: تغییر کاربری در دبیرستان شریعتی صورت نگرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون آموزش و پرورش زنجان:تغییر کاربری در دبیرستان شریعتی صورت نگرفته است
خبرگزاری فارس: تغییر کاربری در دبیرستان شریعتی صورت نگرفته است
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه تغییر کاربری در دبیرستان شریعتی صورت نگرفته است، گفت: محوطه حیاط تنها مدرسه ماندگار زنجان تعمیر و زیباسازی می‌شود.

محمود شهبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در ماه‌های اخیر اعتباری برای ترمیم و زیباسازی محوطه دبیرستان شریعتی اختصاص داده شده است. 
وی با اشاره به اینکه این اعتبار توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان تخصیص یافته، خاطر نشان کرد: این اعتبار هزینه ترمیم و زیباسازی محوطه دبیرستان شریعتی شده است. 
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان بیان کرد: این ساختمان بخاطر اینکه ثبت ملی بوده و مرمت و بازسازی ساختمان آن تابع مقررات و ضوابط خاص میراث فرهنگی است.  
شهبازی ادامه داد: اعتبار فوق صرف زیبا سازی و مرمت محوطه دبیرستان که نیاز به زیبا سازی داشته، می‌شود. 
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ورودی دبیرستان شریعتی از سمت دروازه رشت به خیابان صفا تغییر یافته است، عنوان کرد: این تغییر مکانی موقت و به دلیل تعمیرات داخلی بوده و با پایان عملیات مجددا درب اصلی باز خواهد شد. 
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه تغییر کاربری در دبیرستان شریعتی صورت نگرفته است، تصریح کرد:  این مدرسه یکی از مدارس ماندگار کشور بوده و به فعالیت مقدس آموزش دانش‌آموزان می‌پردازد. 
شهبازی با اشاره به اینکه این ساختمان متعلق به آموزش و پرورش بوده و صرفا کاربری آموزشی داشته و هیچ نوع فعالیت غیر آموزشی در دبیرستان مذکور صورت نخواهد گرفت، افزود: این مدرسه بعد از ظهرها نیز میزبان کلاس های فوق برنامه و برگزاری کلاس‌های کنکور برای دانش‌آموزان است.
گفتنی است، دبیرستان شریعتی قدمتی بیش از 80 ساله داشته است و در سال 1313 و همزمان با افتتاح دانشگاه تهران مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. 
مساحت این مدرسه قریب به 2.5 هکتار بوده و دارای امکانات آموزشی و علمی، زمین ورزشی، تخته هوشمند، سایت کامپیوتر، زمین مجزای ورزشی والیبال و بسکتبال و زمین چمن مختلف است. 
گفتنی است، دبیرستان شریعتی در سال1367  به ثبت میراث فرهنگی استان زنجان رسیده و همزمان با اجرای طرح انتخاب مدارس ماندگار از سال1384  این مدرسه به عنوان تنها مدرسه ماندگار استان زنجان انتخاب شده است. 
انتهای پیام/73009/آ ۳۰/

1395/06/03 :: 00:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن