تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818197024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات سفر روحانی به خراسان رضوی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: جزئیات سفر روحانی به خراسان رضوی
رئیس دفتر رئیس جمهور برنامه های سفر دو روزه حجت الاسلام روحانی به خراسان رضوی را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز : محمود واعظی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی روز یکشنبه هفته آینده با دیدار با مردم سبزوار و سخنرانی در جمع آنان و افتتاح پروژه فولاد جوین آغاز می شود.


وی اظهار کرد: همچنین وی سفری به نیشابور دارد و با مردم این شهرستان هم دیدار می کند و در ادامه واحد فولاد نیشابور با حضور دکتر روحانی بهره برداری می شود.


رئیس دفتر رئیس جمهوری عنوان کرد: در ادامه این سفر رئیس جمهور در مشهد نیز علاوه بر تشرف به بارگاه منور رضوی، نشستی با نخبگان استان خواهد داشت.


واعظی ادامه داد: جلسه ای هم پیرامون رسیدگی به وضعیت مسائل خراسان رضوی که طی هفته های گذشته از سوی استاندار و مسئولان استان پیگیری ها و هماهنگی های لازم در این خصوص صورت گرفته؛ برگزار می شود.


به گزارش مهر، وی اظهار کرد: استاندار خراسان رضوی از دو ماه قبل طی جلسات متعددی در تهران و استان مباحث محوری و چالش ها را پیگیری نموده و امید است در این سفر نتایج و دستاوردهای خوبی عاید این خطه شود.


رئیس دفتر رئیس جمهوری اظهار کرد: همچنین افتتاح پروژه هایی در شهرستان فریمان هم بخشی دیگر از برنامه های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.







۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن