تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818250776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت 3 تاجر در آمریکا به اتهام صادرات غیرقانونی به ایران


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بازداشت 3 تاجر در آمریکا به اتهام صادرات غیرقانونی به ایران
این سه تاجر که شهروندان ایرانی- آمریکایی به شمار می‌آیند، متهمند که از سیستم‌های نقل و انتقالات بین‌المللی مخابراتی برای تامین مالی صادرات این قطعات به ایران استفاده کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : مقامات قضایی آمریکا سه تاجر را به صادرات غیرقانونی قطعات خودرو به ایران و نقض تحریم‌های آمریکا علیه تهران متهم و بازداشت کردند.


به گزارش خبرگزاری شینهوا، سه تاجر مستقر در ایالت کالیفرنیا که به فروش قطعات خودرو به ایران و نقش تحریم‌های آمریکا علیه تهران متهم شده‌اند، روز شنبه بازداشت شدند.


این سه تاجر که شهروندان ایرانی- آمریکایی به شمار می‌آیند، متهمند که از سیستم‌های نقل و انتقالات بین‌المللی مخابراتی برای تامین مالی صادرات این قطعات به ایران استفاده کرده‌اند.


صدر عماد واعظ، پوران آزاد و حسنعلی مشیری فاطمی سه تاجری هستند که متهم به انجام تعاملات تجاری و صادرات غیرقانونی و ارائه خدمات به ایران هستند.


آنها همچنین متهم شده‌اند که در دادوستدهای مالی برای دور زدن تحریم‌های ایران دست داشته‌اند که اجازه نمی دهد شهروندان آمریکایی هیچ‌گونه خرید و فروش کالا و فناوری یا خدمات به ایران بدون داشتن مجوز دولت آمریکا انجام دهند.


بنابر این گزارش، اگر تمامی اتهامات این سه تاجر ثابت شود، ممکن است حداکثر به 30 سال زندان و جریمه نقدی بالغ بر یک میلیون و 250 هزار دلار محکوم شوند.


منبع: ایسنا





۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن