تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818180534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سر بریده ترامپ جنجال آفرید


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: منابع خبری گزارش دادند بارون پسر 11 ساله دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با دیدن تصویر ماسک خون آلود سر بریده پدرش در تلویزیون شوکه شده و گمان کرده است تصویر واقعی بوده است.



به گزارش جام جم آنلاین از العالم، کتی گریفن کمدین آمریکایی با انتشار ویدئویی از یک ماسک شبیه سر بریده و خونین دونالد ترامپ باعث ایجاد جنجال گسترده ای شد.

به نوشته روزنامه دیلی میل، ملانیا ترامپ بانوی اول امریکا در این باره گفته است: به نظر من به عنوان یک مادر، همسر و یک انسان، تصویر مذکور کاملا آزار دهنده بود.

خبرگزاری رویترز نیز در این باره نوشت: دونالد ترامپ با انتقاد از کمدین زن آمریکایی در صفحه شخصی اش در تویتر نوشت: کتی گریفن باید از خودش خجالت بکشد. بچه هایم به ویژه پسر 11 ساله ام بارون با این کار وی عذاب کشیدند. واقعا مزخرف است!
گریفن از انتشار این ویدئو بر روی صفحه شخصی اش در پایگاه توئیتر که باعث انتقاد جمهوری خواهان و دمکرات ها شده است، عذرخواهی کرد.

پایگاه «تی ام زد» که اخبار افراد مشهور را پیگیری می کند دیروز ویدئویی از پشت پرده تهیه این ویدئو و گریفن را منتشر کرد که خودش را برای ضبط ویدئوی جنجالی با عروسک سر بریده ترامپ آماده می کند. گریفن در این ویدئو می گوید: باید امروز به مکزیک برویم زیرا زندانی خواهیم شد.


پنج شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 18:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن