تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818718048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجمن دوستی ایران و افغانستان بیانیه داد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: در پی جنایت و کشتار مردم مظلوم کابل در ماه مبارک رمضان انجمن دوستی ایران و افغانستان بیانیه ای صادر و این جنایت را محکوم کرد.



به گزارش جام جم آنلاین، در این بیانیه آمده است: إِنَّ اللَّـهَ عَزِیزٌ ذُو انتِقَامٍ.خبر و گزارش های منتشر از انفجار و کشتار در کابل عزیز و به خاک و خون کشیده شدن صدها نفر از مردم شریف، مومن و روزه دار این شهر ستم دیده موجب بهت و حیرت و اندوه بزرگی در دل جان هر انسان آزاده گردید. در ادامه این بیانیه آمده است: به عهده گرفتن مسئولیت کشتار مردم بی دفاع و روزه دار آن هم در ماه مبارک رمضان توسط گروهی دژخیم و رسوا که با ادعای موهن خود در تلاش است از نام مقدس جهاد جنایات رذیلانه خود را توجیه نماید نه تنها با هیچ اصول اسلامی و دینی بلکه با هیچ منطق انسانی نیز سازگاری ندارد.

جنایت تکفیریها در حالی جان و نوامیس مردم بی گناه افغانستان اسلامی را هدف قرار داده که در دیگر کشورهای اسلامی، از جمله عراق، سوریه، یمن و ... نیز مرتکب جنایت فجیعی می شوند.

روزی نیست که عده زیادی از مسلمانان این کشورها به خاک و خون کشیده نشوند. قطعاً دست انتقام آن "ذوانتقام" روزی گریبان جنایت پیشه گان رو سیه را خواهد گرفت و چهره رسوای آنان را بر ملا خواهد ساخت. چرا که فَانتَقَمْنَا مِنَ الَّذِینَ أَجْرَمُوا ۖ وَکَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ "و هنگامی که اندرزها سودی نکرد، از مجرمان انتقام گرفتیم و یاری مومنان همواره حقی است بر عهده ما"

انجمن دوستی ایران و افغانستان این مصیبت را به مردم صبور افغانستان بویژه بازماندگان این جنایت سبوحانه تسلیت عرض کرده و برای مجروحین و آسیب دیدگان این فاجعه سلامتی و شفاء مسئلت می نماید.

امید است ثمره خون های ریخته شده و آه و نفرین مردم مظلوم افغانستان نقاب از چهره واقعی و زشت و پلید تکفیر برکشیده و جنایت پیشه گان به سزای اعمال خود برسند.

صلح و آرامش به دور از سایه بیگانگان و قطع شدن دست شرارت پیشگان را برای افغانستان عزیز آرزومندیم. انجمن دوستی ایران و افغانستان


پنج شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 15:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن