تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818104250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تالار مرکزی رشت سال آینده به بهره برداری می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:گیل نگاه:

گیل نگاه: نماینده عالی دولت در گیلان از بهره برداری از تالار مرکزی رشت در نیمه نخست سال آینده خبر داد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، دکتر مصطفی سالاری روز شنبه در حاشیه بازدید از روند تکمیل پروژه تالار مرکزی رشت افزود: اهتمام داریم تا پروژه تالار مرکزی رشت در نیمه نخست سال آینده با تجهیزات کامل به بهره برداری برسد.

او به بخش های مختلف فرهنگی و هنری پیش بینی شده در این تالار اشاره و بیان کرد:این پروژه در بخش های مختلف هنری و فرهنگی شامل سالن های تئاتر و موسیقی، آرشیو موسیقی، گالری های مورد نیاز و کتابخانه پیش بینی شده است که با راه اندازی این مجموعه قطعا فضای بسیار مناسبی برای هنرمندان و شهروندان فراهم خواهد شد.این پروژه بزرگترین تالار استان های شمالی کشور است که در مراحل نهایی تکمیل و بهره برداری قرار دارد.

او خاطر نشان کرد:باتوجه به قدمت و ریشه فرهنگی و هنری این استان ضرورت دارد هرچه سریعتر این پروژه را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.دکتر سالاری با بیان اینکه وزارت ارشاد پیگیری های خوبی برای تکمیل سریعتر این پروژه دارد، اظهار کرد: تقریبا هر دو هفته یکبار معاون وزیر ارشاد در محل پروژه حضور یافته و روند آن را پیگیری می کند و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران و دست اندرکاران مربوطه در استان نیز برای هرچه سریعتر به بهره برداری رساندن این تالار اهتمام دارند .

تالار مرکزی رشت یکی از هشت تالار زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در فضایی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع شامل سالن کنسرت هال موسیقی با ظرفیت حدود یکهزار نفر، سالن تئاتر اصلی با ظرفیت ۴۵۰ نفر ، سالن تمرین تئاتر با ظرفیت ۷۰ نفر ، سالن موسیقی با ظرفیت یکصد نفر در حال احداث است و در حال حاضر بیش از۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.مساحت فضاهای فرهنگی هنری استان ۳۴ هزارو ۹۴۲ متر مربع است که با افتتاح طرح ملی تالار مرکزی رشت ۱۲ هزار مترمربع به فضای فرهنگی استان افزوده می شود.


۱۹ اسفند ۱۳۹۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: گیل نگاه]
[مشاهده در: www.gilnegah.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن