تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818733128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موج بارشی جدید در راه است / گرمترین و سردترین شهرها کدامند؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: موج بارشی جدید در راه است / گرمترین و سردترین شهرها کدامند؟
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود موج بارشی جدید در اواخر وقت یکشنبه به کشور خبر داد و گفت: این موج بارشی بخشهایی از غرب، دامنه‌های البرز و سواحل خزر را در برمی‌گیرد.
آفتاب‌‌نیوز : احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته بخشهای عمده‌ای از کشورمان را تحت تاثیر قرار داده بود، امروز نیز بخشهای شرقی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.


وی افزود: امروز و در ساعات آتی وزش باد شدید در نیمه شمالی کشور رخ می‌دهد و بارش‌های پراکنده در برخی نواحی شمال شرق، جنوب شرق و بعضی مناطق شمال غرب به‌وقوع می‌پیوندد.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز افزایش دما در نوار شمالی کشور و سواحل خزر بین 6 تا 10 درجه رخ می‌دهد؛ باد شدید جنوبی نیز در همین مدت وزیدن می‌گیرد.


وظیفه تصریح کرد: موج بارشی جدیدی از اواخر وقت یکشنبه و طی روز دوشنبه در مناطق غربی، شمال غربی و دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل خزر رخ می‌دهد.


وی افزود: پیامد این موج بارشی بارش باران، رگبار و وزش باد شدید در مناطق ذکر شده خواهد بود.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، شهرکرد با چهار درجه زیر صفر و بندرعباس با 29 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 18 درجه بالای صفر رسید که طی دو روز آینده شاهد افزایش دو درجه‌ای دما خواهیم بود.


منبع: تسنیم 





۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن