تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818117194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت خودکار قبض تلفن همراه بدون کارمزد در بانک صادرات


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پرداخت خودکار قبض تلفن همراه بدون کارمزد در بانک صادرات
مشتریان بانک صادرات ایران می توانند با استفاده از سامانه «بانک پرداخت»، قبوض تلفن همراه خود را بدون کارمزد، به صورت خودکار در هر دوره بپردازند.
آفتاب‌‌نیوز : سامانه «بانک پرداخت» این بانک با هدف سهولت، صرفه جویی در وقت، هزینه و همچنین جلوگیری از قطع خط تلفن همراه به دلیل فراموشی احتمالی واریز وجه قبض، امکان پرداخت آن بدون کسر هر گونه کارمزد، در هر دوره و به صورت خودکار از حساب مشتری را فراهم کرده است.


بنا براین گزارش، ثبت نام برای استفاده از این سامانه از طریق تماس با تلفنبانک (٠٩٦٠٢)  به راحتی قابل دسترس است و انصراف از آن نیز در مواقع مورد نیاز، از همان شیوه میسر است. 


مشتریان می توانند برای ثبت نام عملیات «بانک پرداخت» در تماس با سامانه (٠٩٦٠٢) و انتخاب کلید "٢" (گزینه پرداخت قبوض و ثبت نام خودکار پرداخت دوره ای قبوض) و سپس انتخاب کلید "٣" (گزینه ثبت نام در سیستم بانک پرداخت) با وارد کردن اطلاعات شماره کارت، رمز دوم و شناسه قبض در این سامانه ثبت نام کنند و از این مرحله به بعد، تمامی قبض های صادره تلفن همراه مشتری مستقیما و به صورت خودکار پنجم تا هفتم هر ماه از حساب وی کم شده و پیامک مربوطه نیز برای مشتری ارسال می شود. در عین حال برای حذف این عملیات نیز مجددا باید در تماس با سامانه (٠٩٦٠٢) و انتخاب کلید "٢" ( گزینه پرداخت قبوض و ثبت نام خودکار پرداخت دوره ای قبوض) و در مرحله بعد انتخاب کلید"٤" (گزینه حذف ثبت نام انجام شده در سیستم بانک پرداخت) و وارد کردن اطلاعات شماره کارت، رمز دوم و شناسه قبض، اقدام نموده و از دریافت این خدمت صرفنظر کرد. 


بانک صادرات ایران با داشتن بیش از ٤٥ میلیون مشتری، بیش از ٧٢ میلیون کارت بانکی صادره و بالغ بر ٣ هزار شعبه و باجه در سراسر کشور، جایگاه ویژه ای در میان مردم کشور داشته و با توجه به لایه های امنیتی متعدد در عملیات بانکداری الکترونیک، امکان ارائه خدمات متنوع بانکی به مشتریان در بستری امن وجود دارد بطوریکه قریب به ٣ میلیون قبض از طریق سامانه های الکترونیکی بانک صادرات ایران به صورت غیر حضوری پرداخت می شود.


منبع: روابط عمومی بانک صادرات ایران





۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن