تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798763799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش ۲۱ درصدی بودجه حمایتی مطبوعات در سال ۹۷


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: افزایش ۲۱ درصدی بودجه حمایتی مطبوعات در سال ۹۷
معاون سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر حمایت دولت از فعالیت های فرهنگی از افزایش 21 درصدی بودجه حمایتی مطبوعات در سال 97 خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : نشست هم اندیشی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور تنی چند از مدیران مطبوعاتی در ساختمان معاونت مطبوعاتی برگزار شد.


محمد سلطانی فر در این نشست ضمن ارائه آماری از رسانه‌های فعال در کشور در دو بخش مکتوب و مجازی، از همراهی رسانه‌ها برای تبیین شیوه بودجه ریزی، مفاد بودجه، شفاف سازی برای تنویر افکار عمومی در جهت استفاده درست از بودجه کشور خبر داد و گفت: در دنیای امروز، می‌توان با تکیه بر آگاهی های عمومی از همراهی مردم در شرایط سخت، به بهترین نحو استفاده کرد و این مهم با حضور هوشمندانه و منتقدانه رسانه‌ها قابل تحقق است.


او با تاکید بر بحث آموزش به عنوان رکن حیاتی در اطلاع رسانی هدفمند تصریح کرد: وزارت ارشاد با همکاری دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها می‌تواند در این موضوع مهم یار رسانه‌ها باشد تا خبرنگاران متخصص، کارکرد اصلی رسانه‌ها در آگاهی رسانی دقیق را احیا و تقویت کنند.


سعید نمکی، نیز در این نشست با تاکید بر اینکه در مباحث مربوط به بودجه نگاه ما تداوم شفافیت و اطلاع رسانی عمومی از طریق رسانه‌هاست، رسانه‌ها را دارای بیشترین نقش در توسعه یافتگی در کشورها دانست و گفت: بزرگترین خلاء برنامه‌های توسعه در چند دهه اخیر، نادیده گرفتن نقش انسان توسعه یافته است چرا که توسعه پایدار نیازمند تربیت انسان‌های توسعه یافته است و رسانه‌ها نقش حیاتی در این مدل تربیتی دارند.


او با انتقاد از نگاه جناحی برخی رسانه‌ها تصریح کرد: معتقدم فضای مجازی عامل اصلی تضعیف رسانه‌های مکتوب نیست بلکه سیاست‌زدگی و نگاه حزبی و جریانی، باعث سلب اعتماد مردم و اقبال آن‌ها به شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های الکترونیکی شده است.


نمکی با تاکید بر اینکه عامل ماندگاری یک رسانه، اعتماد عمومی است، خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین گلوگاه نفس‌گیر در نظام، فساد اداری است و رسانه‌ها می‌توانند با تمام قوا در این حوزه وارد شوند تا هم بحث اعتمادسازی را تقویت کنند و هم مانع رجوع مردم به رسانه‌های بیگانه شوند.


معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین با تاکید بر حمایت دولت از فعالیت های فرهنگی از افزایش 21درصدی بودجه حمایتی مطبوعات در سال 97 خبر داد.


او همچنین با تشریح برخی تغییرات در بودجه ریزی سال 97 به افزایش بودجه‌های بخش پژوهشی، فرهنگی بویژه مطبوعات و کتاب، تمرکززدایی و واگذاری طرح‌های ملی به استان‌ها با افزایش بودجه استان‌ها، افزایش سهم اشتغال‌زایی، حمایت هدفمند از طرح سلامت، افزایش بودجه فرهنگستان‌ها و پارک های فناوری به ویژه در حوزه استانی، خبر داد و از برگزاری جلسات متعدد با اصحاب رسانه برای تشریح نظام بودجه ریزی و تخصیص اعتبارات و ردیافت نظرات و انتقادات استقبال کرد.


در این جلسه که با حضور تنی چند از مدیران مطبوعات برگزار شد، به مواردی از جمله «استمرار بحث شفاف سازی علیرغم فشارها، تقویت سرمایه اجتماعی با محوریت حمایت از اقشار ضعیف جامعه، استمرار مدیریت علمی و به روز با تغییر روش‌های سنتی، اطلاع رسانی دقیق و مستمر در خصوص تخصیص اعتبارات برای آگاهی عمومی، رفع موانع توسعه فرهنگی بویژه در بخش‌هایی مانند مالیات» اشاره شد.
خبرانلاین




۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن