تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818717707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگاه تولید لوازم پلاستیکی آتش گرفت +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: آتش نشانان با حضور به موقع خود آتش سوزی در کارگاه تولید لوازم پلاستیکی را مهار کردند.



به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی، همزمان با رخداد این حادثه و تماس کارگران یک کارگاه تولیدی لوازم پلاستیکی با سامانه 125، نیروهای عملیاتی ایستگاه 59 و 16 به همراه تانکر آب بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت 8:01 صبح امروز خود را به کمک آتش نشانان چهار دانگه در بزرگراه آزادگان، خیابان شهید غفاری رساندند.

معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران که به همراه نیروهای عملیاتی در محل حادثه حضور داشت، گفت: در محل حادثه یک گاراژ 1500 مترمربعی با کاربری کارگاه تولید لوازم پلاستیکی مشاهده شد که قسمت خشک آن به مساحت تقریبی 100 مترمربع آتش گرفته و شعله های آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر کارگاه بود.

وی تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت پس از قطع جریان برق کارگاه، با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی مشغول مهار شعله های آتش شدند و در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

حسن سیفی افزود: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای عملیاتی با تلاش خود از سرایت آتش سوزی به قسمت های دیگر کارگاه جلوگیری به عمل آوردند.








جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 17:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن