تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818250968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار البرز: توسعه اشتغال در استان البرز باید به صورت جدی پیگیری شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار البرز:توسعه اشتغال در استان البرز باید به صورت جدی پیگیری شود
خبرگزاری فارس: توسعه اشتغال در استان البرز باید به صورت جدی پیگیری شود
استاندار البرز گفت: توسعه اشتغال در استان البرز باید به صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال در استان البرز با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در استان البرز بالاست افزود: البته یکی از دلایل نرخ بالای بیکاری در استان البرز مهاجر پذیر بودن این استان است. وی ادامه داد: متأسفانه این استان به دلیل نرخ بالای مهاجرپذیری دارای مشکلات بسیاری از جمله بیکاری است که باید تدابیر و برنامه‌ریزی‌های اساسی برای رفع این معضل اندیشیده شود. استاندار البرز گفت: افزایش اشتغال در استان البرز علاوه بر کاهش نرخ بیکاری می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز تأثیرات بسیار زیادی را داشته باشد و بسیاری از معضلات اجتماعی را نیز با کاهش رو به رو کند.
طهایی با تأکید بر اینکه باید ابتدا به فکر تأمین اشتغال برای بومیان استان باشیم افزود: در این راستا باید برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده‌ای را انجام دهیم. وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان البرز گفت: باید از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه اشتغال استان استفاده کرده و مسیر تحولات اساسی در حوزه کار را در البرز با رونق بیشتری مواجه کنیم.
    
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که روند مهاجرپذیری بیش از این به استان البرز لطمه وارد کند افزود: ما هر چه تلاش می‌کنیم که روند کاهش نرخ بیکاری در استان البرز را طی کنیم اما متأسفانه ورود مهاجرین به استان این اجازه را به ما نمی‌دهد که شاهد کاهش این معضل در البرز باشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید از فرصت‌ها به صورت دقیق و اساسی استفاده شود گفت: حمایت از کارآفرینان نیز باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها در دستور کار ویژه قرار گیرد.
انتهای پیام/2302/و20

1395/05/31 :: 15:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن