تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818080475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنز/ کی گفته شما بروی سر کار؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: طنز/ کی گفته شما بروی سر کار؟
«کی گفته دولت برای آلودگی هوا مدارس را تعطیل می‌کند؟ اینها توطئه انگلستان است که جوانان ما نروند مدرسه و دکتر - مهندس نشوند. خبرهای موثقی دارم که غرب جهان‌خوار چندصدهزار نفر، بلکه بیشتر را استخدام کرده تا بروند پشت میلاد و سیگار بکشند و فوت کنند توی آسمان تهران تا هوا آلوده شود. گول این دودها را نخورید.»
آفتاب‌‌نیوز : «چون مسئولان خیلی مبسوط پاسخ‌گوی مردم هستند و چون مجلس خیلی مبسوط دارد حرف مردم را می‌زند و چون رسانه‌ها خیلی مبسوط مسائل مردم را منعکس می‌کنند، خیلی‌وقت‌ها خوانندگان این ستون و روزنامه شرق شفاها، کتبا، اس‌ام‌اسا، تلفنا، ایمیلا و این اواخر دایرکتا مشکلاتشان را به ما می‌گویند تا ما ترتیب‌ اثر بدهیم. خلاصه ما از امروز تصمیم گرفتیم با توجه به این که کمتر کسی پاسخ‌گوست، خود ما آستین و پاچه شلوار را بالا بزنیم و هر چند وقت یک‌بار پیغام - پسغام‌های شما را که برای من می‌فرستید، اینجا منعکس کنیم و در حد وسع عقل خودمان به مسائل شما پاسخ دهیم.

مشکل مادرانه


خانم آزاده برای ما نوشته‌اند: «سلام‌علیکم. تعطیلی یک‌باره مدارس و مهد کودک‌ها به دلیل آلودگی هوا، مشکلات عدیده‌ای برای مادرهای شاغل من‌جمله خود من پیش میاره و هر روز باید فکری برای نگهداری فرزندمون داشته باشیم... دولت راحت‌ترین راه رو همیشه انتخاب می‌کنه یعنی انداختن مشکل رو دوش خود مردم. ممنون میشم در ستون طنز با این موضوع هم قلمی بزنید که زبان طنز از هر واقعیتی تلخ‌تره.»

سلام آزاده‌ خانوم

١- کی گفته شما بروی سر کار؟ آیا واقعا مادر بودن کم‌کاری است که شما آن را با شاغل‌ بودن از بین می‌بری؟

٢- کی گفته مادر بودن شغل نیست؟ شما مگر برای دوران بارداری و زایمان مرخصی باحقوق نداشتی؟ هان؟

٣- کی گفته خانه‌داری شغل نیست؟ مگر با تعاریف جدید کار آشنا نشدی که هر کی توی خانه کار می‌کند شاغل است؟ حالا با این وضعیت که نصف جوان‌های مملکت بی‌کار هستند، شما می‌خواهی به من بگویی دوشغله و سه‌شغله هستی؟ یعنی هم خانه‌داری، هم مادری، هم بیرون می‌روی سر کار؟ وای بر من. تفو بر من. من هیچی، مسئولان محترم پاسخ جوانان بخت‌برگشته بی‌کار را چه بدهند؟

٤- کی گفته دولت برای آلودگی هوا مدارس را تعطیل می‌کند؟ اینها توطئه انگلستان است که جوانان ما نروند مدرسه و دکتر - مهندس نشوند. خبرهای موثقی دارم که غرب جهان‌خوار چندصدهزار نفر، بلکه بیشتر را استخدام کرده تا بروند پشت میلاد و سیگار بکشند و فوت کنند توی آسمان تهران تا هوا آلوده شود. گول این دودها را نخورید.

٥- کی گفته شما حالا که بچه‌دار شدی باید به فکر نگهداری فرزندت هم باشی؟ مگر احمدی‌نژاد نگفتند شما فقط بچه بیاورید، باقیش با ما؟

٦- کی گفته دولت همیشه راحت‌ترین راه را انتخاب می‌کند و مشکلات را روی دوش مردم می‌اندازد؟ شما حتما از بودجه ٩٧ شاکی هستی. یک‌ بار قرار شد خرج دولت و ارگان‌ها و نهادها و جاهای بودجه‌گیر را ما مردم حساب کنیم، آبرو برای دولت نگذاشتیم.

٧- کی گفته ستون من طنز است؟ تنها کسانی که ستون طنز من را جدی می‌گیرند همین مسئولان روزنامه هستند که هی با خودکار سبز روش خط می‌کشند وگرنه خود من فکر می‌کنم ستونم کاملا جدی است.

٨- اصلا کی گفته زبان طنز از هر واقعیتی تلخ‌تره؟ هر کسی یک‌ بار مزه تلخی (که با چای نبات مصرف می‌شود)، مزه هوای ایلام و خوزستان، مزه آب پر املاح تهران و حتی مزه انتهای آخر خیار را هم تجربه کرده باشد، می‌داند که اینها خیلی تلخ است و از طنز هم تلخ‌تر است.

٩- کی گفته اصلا باید کار ما به اینجا بکشد که هم زنان ما بخواهند بروند ورزشگاه، هم برای ستون حرف درشت که یک مرد آن را می‌نویسد نامه بفرستند؟ واقعا ما داریم به کجا می‌رسیم؟»

منبع: روزنامه شرق




۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن