تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818029843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۶ روزنامه زلزله را حس کردند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ۶ روزنامه زلزله را حس کردند
نگاهی به روزنامه‌های صبح امروز (دوشنبه، ۲۲ آبان‌ ماه) حاکی از این است که شش روزنامه توانسته‌اند در صفحه یک خود به انتشار خبر زلزله شامگاه گذشته بپردازند.
به رغم وقوع زلزله ۷.۲ ریشتری استان کرمانشاه در آخرین ساعات شامگاه گذشته، شش روزنامه توانستند خود را به این فاجعه برسانند. به گزارش ایسنا، تاکنون ۲۰۷ جسد توسط پزشکی قانونی استان کرمانشاه معاینه و برای آنان جواز دفن صادر شده است. تیم‌های پزشکی قانونی در شهرستان‌های استان کرمانشاه مستقر و در حال معاینه اجساد هستند که تا این لحظه تعداد این اجساد به ۲۰۷ تن رسیده است. وزارت بهداشت هم آخرین آمار مصدومان تا این لحظه را ۲۵۰۴ نفر اعلام کرده است. اما نگاهی به روزنامه‌های صبح امروز (دوشنبه، ۲۲ آبان‌ ماه) حاکی از این است که شش روزنامه توانسته‌اند در صفحه یک خود به انتشار خبر زلزله شامگاه گذشته بپردازند. روزنامه‌های همشهری، شرق، شهروند، کیهان، آرمان امروز و اعتماد با عناوین مختلف از وقوع زلزله‌ای شدید در منطقه خاورمیانه خبر داده‌اند. روزنامه «همشهری» عنوان «زلزله خاورمیانه را لرزاند» را برای تیتر یک امروز خود انتخاب کرده است. این روزنامه در صفحه حوادث نیز با ارائه اطلاعاتی درباره‌ی زمان وقوع زلزله و همچنین شدت آن تلاش کرده است تا مخاطبانش را در جریان این خبر قرار دهد. روزنامه «شرق» تیتر یک «زلزله عراق، ایران را لرزاند» را برای این خبر انتخاب کرده است و جزییاتی از زلزله شدید شمال عراق و استان‌های غربی و مرکزی ایران به مخاطبش ارائه داده است. روزنامه «شهروند» در چاپ دوم با انتشار خبری با تیتر یک «خاورمیانه روی خط زلزله» به ارائه این خبر پرداخته است؛ این روزنامه اعلام کرده است که زمین‌لرزه‌ای کم‌سابقه بخش بزرگی از خاورمیانه و قسمت‌هایی از اروپای شرقی را لرزاند. در ادامه این خبر جزئیات زلزله شامگاه گذشته و همچنین روند نجات زلزله‌زدگان ارائه شده است. «کیهان» که دو روز توقیف بود، صبح امروز را با ارائه خبری درباره زلزله آغاز کرد. در بالای سمت راست صفحه این روزنامه خبری درباره این فاجعه منتشر شده است و تیتر «زلزله ۷.۲ ریشتری در شمال عراق و چند استان کشور» برای این خبر انتخاب شده است. تیتر یک «کیهان» به چرایی توقیف این روزنامه و توضیحات مدیرمسؤول آن اختصاص دارد که با عنوان «انتقام کور از روشنگری‌های کیهان» با فونت قرمز روی صفحه اول دیده می‌شود. «آرمان امروز» هم از جمله روزنامه‌هایی است که توانست به خبر زلزله برسد. این روزنامه تیتر «۱۵ استان ایران لرزید» را برای این خبر انتخاب کرده و به جزئیات زلزله در کرمانشاه پرداخته است. «اعتماد» هم به خبر زلزله رسید. این روزنامه اعلام کرده است که تا ساعت ۲۳ دیشب دو نفر در قصر شیرین جان باختند. «لرزش بزرگ» تیتر روزنامه اعتماد برای خبر آخر/زلزله در مرز بوده است. تیتر یک اعتماد به گفت‌وگو با محمد دادکان و صحبت‌های وی از دوران مدیریتش اختصاص دارد که با عنوان «پشت پرده ورزش سیاسی» دیده می‌شود.

تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - 13 November 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن