تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818265229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیحات سخنگوی ناجا درباره سفر اربعین


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: توضیحات سخنگوی ناجا درباره سفر اربعین
سخنگوی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه زائران اربعین حسینی از هم اکنون مقدمات سفر را فراهم کنند، گفت: برخورداری از گذرنامه معتبر حداقل با شش ماه اعتبار شرط لازم برای خروج از کشور و شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین است.
آفتاب‌‌نیوز : سردار سعید منتظرالمهدی افزود: همکاران من در پلیس گذرنامه همه روزه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ شب پاسخگوی مردم هستند و در دفاتر پلیس +۱۰ نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ نسبت به تحویل مدارک و صدور گذرنامه در کمترین زمان ممکن اقدام می‌کند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس؛ معاون اجتماعی نیروی انتظامی با بیان اینکه اخذ ویزا از جمله شروط لازم برای ورود به کشورعراق است گفت: در تهران در دفتر سفارتخانه عراق در میدان ولیعصر(عج) و چهار آژانس دیگر و در ۱۲ استان دیگر، ویزا و روادید صادر می شود.

منتظرالمهدی خاطرنشان کرد: صدور ویزا، مبلغ و فرایند آن برعهده سفارتخانه عراق و وزارت امورخارجه است. در واقع پلیس هیچگونه دخل و تصرفی در آن ندارد. امکان صدور ویزا به صورت انفرادی و گروهی وجود دارد که توصیه پلیس، اخذ ویزای انفرادی است.

وی افزود: در حال حاضر، مرزهای مهران، چزابه و شلمچه فعال هستند و زائران ایرانی می توانند از هر کدام از مرزها تردد کنند، اتباع بیگانه و خارجی صرفاً از مرز شلمچه اجازه خروج دارند.

سخنگوی نیروی انتظامی در پایان گفت: همکاران من در پلیس امنیت در کنسولگری های ایران در شهرهای نجف، بغداد و کربلا برای تسریع در صدور اسناد مفقودی عبوری در خدمت زائران خواهند بود.



۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن