تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818174111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسکو سفر هیأت قانونگذاران روس به آمریکا را لغو کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مسکو سفر هیأت قانونگذاران روس به آمریکا را لغو کرد
مسکو در اقدامی اعتراضی نسبت به پایین کشیده شدن پرچم مجتمع‌های دیپلماتیک روسیه در سانفرانسیسکو و واشنگتن، سفر هیأت مجلس دوما به آمریکا را لغو کرد.
آفتاب‌‌نیوز : «ویاچسلاو وولودین» رئیس مجلس دومای روسیه، دیدار هیأت دوما به آمریکا را به دنبال پایین کشیده شدن پرچم‌های روسیه از مجتمع‌های دیپلماتیک این کشور در سانفرانسیسکو و واشنگتن دی سی لغو کرد.


شبکه روسی «اینترفکس» در این خصوص گزارش کرد، «لنوئید اسلاتسکی» یکی از اعضای مجلس دومای روسیه در این خصوص گفت، تصمیم‌ به عدم اعزام هیأت دوما به آمریکا در واقع پاسخ درستی به پایین کشیده شدن پرچم‌های روسیه از مجتمع‌های دیپلماتیک روسیه در شهرهای آمریکا است.


پیشتر پرچم‌های روسیه از ساختمان کنسولگری این کشور در سانفرانسیسکو و دفتر نمایندگی تجاری مسکو در واشنگتن دی سی پایین کشیده شدند و وزارت خارجه آمریکا نیز این امر را تأیید کرد.


یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا به اسپوتنیک گفت که پرچم‌های روسیه بعد از تعطیلی این مجتمع‌های دیپلماتیک روسیه پایین کشیده شده است.


به گزارش فارس، روز دوم سپتامبر، مقامات آمریکا، نمایندگی تجاری روسیه در واشنگتن و یک دفتر مسکو در نیویورک را تعطیل کردند.






۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن