تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818164450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تا ساعاتی دیگر «تلگرام» تعیین تکلیف خواهد شد!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تا ساعاتی دیگر «تلگرام» تعیین تکلیف خواهد شد!
از ابتدای فعالیت نرم افزار پیام رسان تلگرام و اقبال روز افزون کاربران ایرانی به آن و گسترش دامنه فعالیت‌های این نرم افزار، اشکالاتی زیادی متوجه آن بوده و در چند نوبت، تلگرام تا آستانه فیلترینگ در کشورمان نیز پیش رفته است. اتفاقی که البته در سطح محدودتر رخ داده و تماس صوتی رایگان این نرم افزار موبایلی و برخی قابلیت های دیگر آن را از دسترس کاربران ساکن کشورمان خارج نموده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش «تابناک»، شورای عالی فضای مجازی که مدتی است بررسی مواد نظام ملی پیشگیری و مقابله با آسیب‌های فضای مجازی را در دستور کار قرار داده و در آخرین نشست خود، در ابتدای هفته نیز مواد دیگری در این خصوص را مورد بحث و بررسی قرار داده بود، تا ساعاتی دیگر تشکیل جلسه خواهد داد و آن گونه که شنیده می‌شود، موضوع تلگرام در صدر موضوعاتی قرار دارد که در این نشست مطرح خواهد شد.


موضوعی که در روزهای اخیر، حجت‌الاسلام منتظری، دادستان کل کشور و یکی از اعضای این شورا نوید آن را داده و در پاسخ به سوالی در خصوص فعالیت ضدانقلاب در برخی کانال‌های تلگرامی گفته بود: «این کانال برای فعالیت‌های ضدانقلابی خود از بستر تلگرام استفاده می‌کند و به‌زودی تکلیف تلگرام را روشن می‌کنیم.»


تاکیدی که البته پیشتر نیز به انحای مختلف از برخی مسئولان و اعضای شورای عالی فضای مجازی شنیده شده و حتی مذاکرات مفصل دولت مردان با مدیران تلگرام نیز نتوانسته به فیصله یافتنش منجر شود. مذاکراتی که البته در مقوله حذف محتواهای جنسی تا حدود زیادی به نتیجه رسیده و به حذف شمار زیادی از کانال ها و محتواهای جنسی و مستهجن از تلگرام منجر شده است.


این در حالی است که از ابتدای فعالیت نرم افزار پیام رسان تلگرام و اقبال روز افزون کاربران ایرانی به آن و گسترش دامنه فعالیت‌های این نرم افزار، اشکالاتی زیادی متوجه آن بوده و در چند نوبت، تلگرام تا آستانه فیلترینگ در کشورمان نیز پیش رفته است. اتفاقی که البته در سطح محدودتر رخ داده و تماس صوتی رایگان این نرم افزار موبایلی و برخی قابلیت های دیگر آن را از دسترس کاربران ساکن کشورمان خارج نموده است.




۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن