تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818196891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زورگیری مرد قوی هیکل بخاطر عشق به موبایل


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



زورگیری مرد قوی هیکل بخاطر عشق به موبایل
روز نو : پسر جوان که به خاطر یک گوشی موبایل با پدرش درگیر شده بود پس از فرار از خانه برای رسیدن به گوشی موبایل مورد علاقه اش دست به زورگیری بامدادی زد.
ساعت 2:40 دقیقه بامداد یکشنبه 26 شهریور ماه امسال ماموران کلانتری 13 قدس آبادان در جریان یک زورگیری در منطقه بهار یک آبادان قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی های ماجرا در محل حاضر شدند.
ماموران با حضور در محل سرقت Stealing با مرد جوانی که طعمه زورگیر قوی هیکلی شده بود روبرو شدند و وی به ماموران گفت: پس از خرید دارو برای یکی از دوستانم از داروخانه شبانه روزی به سمت خانه بودم که یک مرد قوی هیکل در حالیکه چاقو به دست داشت به سمتم آمد و گوشی گرانقیمتم را گرفت و سپس جیبهایم را بررسی کرد و سپس با سرقت پول و داروهایی که خریده بودم با پای پیاده فرار Escape کرد.
بدین ترتیب ماموران تجسس کلانتری 13 قدس آبادان گشت زنی پلیسی را در محدوده محل سرقت آغاز کردند تا اینکه به مرد قوی هیکلی که در همان محل سرقت در حال پرسه زنی بود مشکوک شده و پس از دستگیری وی در بازرسی بدنی گوشی سرقتی و یک چاقو به دست آوردند.
سارق قوی هیکل در اعترافاتش گفت: نیمه های شب بود که با پدرم به خاطر اینکه گوشی گرانقیمت برای من نمی خرد درگیر شدیم و پس از آن از خانه خارج شدم و در خیابان در حال پرسه زنی بودم که در نزدیکی داروخانه شبانه روزی مرد جوانی که گوشی مورد علاقه ام را در دست داشت مشاهده کردم.
وی افزود: وسوسه شدم و با چاقویی که از دایی ام هدیه گرفته بود به سراغ مرد جوان رفته و گوشی موبایلش را سرقت کردم.
بنا به این گزارش، متهم پس از اعتراف برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس Police آگاهی آبادان قرار گرفته است


ركنا




تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن