تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818286991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتایج کامل دیدارها در اروپا/شب تلخ بوفون و ایتالیا /اسپانیا هت‌تریک کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نتایج کامل دیدارها در اروپا/شب تلخ بوفون و ایتالیا /اسپانیا هت‌تریک کرد
اسپانیا توانست به راحتی ایتالیا را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ شکست دهد و شب تلخی را برای دروازه‌بان این تیم رقم بزند.
آفتاب‌‌نیوز : بازی‌های مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا شنبه شب پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی اسپانیا در سانتیاگو برنابئو برابر ایتالیا قرار گرفت. دو تیم برای صدرنشینی تلاش می‌کردند که در نهایت لاروخا با سه گل پیروز شد.


اسپانیا نسبت به ایتالیا بازی بهتری ارائه داد. مالکیت توپ بیشتری از تیم مهمان داشت و همین موضوع باعث شد فرصت‌های گلزنی لاروخا بیشتر شود. در نهایت میزبان به گل نخست بازی در دقیقه ۱۴ رسید. ضربه ایستگاهی ایسکو به گل تبدیل شد. هافبک اسپانیایی توانست در دقایق پایانی نیمه اول یک گل دیگر به ثمر برساند. لاروخا ۴۵ دقیقه نخست را با پیروزی دو بر صفر به پایان رساند.


در شروع نیمه دوم ایتالیا دروازه اسپانیا را تحت فشار قرار داد اما در گلزنی ناکام بود. بازی خوب شاگردان یولن لوپتگی ادامه یافت تا اینکه گل سوم اسپانیا توسط آلوراو مورتا به ثبت رسید. موراتا یک گل دیگر به ثمر رساند اما داور آن را آفساید اعلام کرد. هر دو تیم چند موقعیت گل داشتند و در نهایت بازی با پیروزی سه بر صفر به پایان رسید. اسپانیا با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و اختلافش را با ایتالیا بیشتر کرد.


در دیگر بازی‌های گروه G مقدونیه با یک گل تیم فوتبال رژیم صهیونیستی را شکست داد و لیختن اشتاین با دو گل آلبانی را از پیش رو برداشت.


به گزارش ایسنا، در دیدارهای گروه D نیز صربستان با سه گل مولداوی را شکست داد، ولز با یک گل برابر اتریش پیروز شد و دیدار تیم‌های گرجستان و ایرلند با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این گروه تیم‌های صربستان و ایرلند به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار دارند.


بازی‌های گروه I نیز با پیروزی یک بر صفر فنلاند برابر ایسلند آغاز شد. اوکراین با دو گل ترکیه را مغلوب کرد و دیدار تیم‌های کرواسی و کوزوو به علت بارندگی شدید لغو شد. ادامه این بازی یکشنبه برگزار می‌شود.



شب تلخ بوفون و ایتالیا /اسپانیا هت‌تریک کرد









۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن