تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818197999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم فوتسال آتلیه طهران قم به دیدار سن ایچ ساوه می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در لیگ دسته اول فوتسال ایران؛
تیم فوتسال آتلیه طهران قم به دیدار سن ایچ ساوه می‌رود

آتلیه طهران قم اصغر احمدی لیگ دسته اول فوتسال


شناسهٔ خبر: 3965930 - یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
استانها > قم

.jwplayer{ display: inline-block; } قم - تیم فوتسال آتلیه طهران قم در ادامه دور رفت از مرحله دوم لیگ دسته اول فوتسال ایران به دیدار سن ایچ ساوه می‌رود. به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم از دور رفت لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در مرحله دوم، امروز برگزار می‌شود و تیم فوتسال آتلیه طهران قم در یکی از ۲ بازی هفته دوم در سالن فجر ساوه به دیدار تیم فوتسال سن ایچ این شهر می‌رود.

نماینده فوتسال قم که در اولین دیدار خود در قرچک در یک بازی دشوار و پرحاشیه با نتیجه ۵ بر ۴ برابر مقاومت قرچک شکست خورد امروز در ساوه به دنبال کسب اولین پیروزی است و می‌داند که پیروزی در بازی امروز می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف برای این تیم برای کسب پیروزی‌های متوالی باشد.

تیم سن ایچ ساوه نیز همانند آتلیه طهران قم در بازی اول خود بازنده بوده با این تفاوت که سن ایچ در مسابقه نخست خود در امیدیه شکست سنگینی را تجربه کرد و ۷ بر ۲ برابر نفت این شهر بازنده شد تا شرایط سختی در جدول پیدا کند.

شکست تیم سن ایچ ساوه در بازی با نفت امیدیه سبب شد این تیم اکنون در دومین بازی خود در خانه، نیاز مبرمی به پیروزی داشته باشد و پیش بینی می‌شود نیاز سن ایچ به پیروزی برابر آتلیه طهران سبب شود این تیم با ارائه یک بازی رو به جلو در صدد گلزنی باشد و این، اتفاق خوبی برای آتلیه است که در ضد حملات تیمی متبحر است.

سن ایچی ها در بازی اول در اردوی خود از آرامش برخوردار نبودند و در روز نبود رضا عقابی شکست سنگینی خوردند  اما شنیده‌ها از اردوی این تیم خبر از بازگشت رضا عقابی به تیم می‌دهد اما سید وحید غیاثی سرمربی تیم آتلیه طهران نیز برای این بازی برنامه‌های خاص خود را دارد.

آتلیه که در دومین بازی متوالی خارج خانه، مقابل سن ایچ صف آرایی می‌کند می‌داند که در صورت برد شرایط خوبی پیدا خواهد کرد چون در سه بازی بعد خود در قم میزبان خواهد بود و می‌تواند در حضور پرشور هواداران خود از شرایط خوبی برخوردار گردد.

در بررسی آماری تقابل آتلیه طهران قم و سن ایچ ساوه در رویارویی‌های قبلی، در چهار بار تقابل این ۲ تیم، چه در لیگ دسته اول چه در لیگ دسته دوم، آتلیه طهران قم ۲ برد و ۲ تساوی مقابل سن ایچ کسب کرده و هرگز مغلوب نشده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن