تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796921783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل از برگزیدگان اولین دوره مسابقه استاد امیر نوری


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: همزمان با چهارم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس رادیو، شبکه رادیویی ایران آیین پایانی اولین دوره مسابقه استاد امیر نوری را برگزار کرد.



به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، همزمان با چهارم اردیبهشت سالروز رادیو ،شبکه رادیویی ایران در کنار جشن رادیو آیین پایانی اولین دوره مسابقه استاد امیر نوری را با حضور نسرین آبروانی معاون صدا، بهنام احمدپور، مدیران رادیو ایران و جمعی از پیشکسوتان این رسانه برگزار کرد.

آبروانی معاون صدای رسانه ملی گفت: در آخرین نظرسنجی که روز شنبه به دست من رسید، رادیو حدود 30.06 درصد مخاطب دارد که از سال 89 به بعد بی‌سابقه است.

وی افزود: به رغم انبوه رسانه‌ها و فضای مجازی و مشکلات مالی، ما برنامه تولید می‌کنیم؛ چراکه همچنان رادیو ماندگار است.

وی در خصوص استاد نوری عنوان کرد: پیوستگی ایشان با حوزه ادبیات نا گسستنی است. حفظ و تقویت زبان فارسی مهم است. در ساخت برنامهٔ‌ها باید به زبان فارسی توجه کرد. رسانه باید معرف میراث فرهنگی و آموزگار ارزش‌ها باشند.

مدیرشبکه رادیوایران درباره مسابقه استاد نوری گفت: این دوره مسابقه به دلیل مجبوبیت و سابقه ای که استاد نوری در بین برنامه سازان و پیشکسوتان رادیو داشت ،برگزار شد که امیدوارم در دوره های بعدی با برنامه ریزی بهتر کار را طوری پیگیری کنیم که با فشردگی آخر سال مواجه نشویم.

بهنام احمدپور افزود: در این دوره همکاران رادیو ایران کنار هم بودند و اتفاقات خوبی رخ داد. چراکه توانستیم نقاط ضعف و قوت خود را در برنامه سازی داشته باشیم و با برنامه ریزی بتوانیم برنامه های خوبی تهیه کنیم.

وی عنوان کرد: در این دوره مسابقه تجربیات انتقال پیدا کرد البته آثار این دوره با استاندارد های بین المللی ساخته شد.تا جایی که تمامی بخش های این مسابقه با جشنواره abuبرابری می کرد.

مدیر رادیو ایران درباره برنامه های انتخابات ضمن بیان نکات مهم ، بر عادلانه و منصفانه بودن برنامه های انتخابات تاکید کرد.

دبیر اولین دوره مسابقه استاد امیر نوری نیز گفت: در مدت مقرر 77 اثر از 41 برنامه ساز رادیو ایران به این مسابقه رسیده است که برنامه سازان رادیو ایران با ساخت برنامه هایی در 6 قالب برنامه سازی گزارش خبری، مستند تعاملی، خلاقانه، نمایش و psa با هم رقابت کردند.

مهدی زریباف تصریح کرد:این آثار در دو مرحله توسط استادان رادیو و به مدیریت استاد امیر نوری، رییس هیات داوران مورد ارزیابی قرار گرفت که در هر بخش سه اثر کاندیدای دریافت تندیس زرین شدند و در هر بخش یک نفر صاحب تندیس اولین دوره مسابقه برنامه سازی استاد نوری شد.

در پایان از برگزیدگان بخش مشاغل و اصلی تقدیر شد. در بخش مشاغل در رشته گزارشگری به طور مشترک از عباس سنجری به خاطر گزارش «خط سفید» و نوید دانشور به خاطر «خاص باشید» در بخش نویسندگی از مرضیه طبرستانی به خاطر برنامه «کوراوغلو»، گویندگی از فاطمه آل عباس به خاطر برنامه برنامه «یک، دو صدا»، تهیه کنندگی به خاطر برنامه «یک روز یک رادیویی» از عاطفه بنایی تقدیر شد.

در بخش اصلی تعدادی از برنامه سازان موفق به دریافت تندیس زرین اولین مسابقه برنامه سازی استاد نوری شدند. از مهدی ساعی در بخش تعاملی برنامه «یک ،دو ،صدا»،ساجد قدوسیان بخش مبتکرانه «برسان سلام مارا»، کیاناز کاوه، و محمد اسماعیل پور به خاطر نمایش «روایت های نا تمام »تقدیر شد.

در بخش مستند و گزارش خبری هیچ اثری شایسته دریافت تندیس نشد اما در بخش مستند از مریم بانو فطرتی برای مستند «شهامت و آرامش » و بخش گزارش خبری از مهدیه پهلوانی به خاطر گزارش «نان» تقدیر شد.




















دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 14:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن