تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818198280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعیین تکلیف ۵ مؤسسه از ۸ مؤسسه زیرمجموعه کاسپین


واضح آرشیو وب فارسی:قدس آنلاین:
تعیین تکلیف ۵ مؤسسه از ۸ مؤسسه زیرمجموعه کاسپین

قائم مقام بانک مرکزی گفت: در راستای دستورعمل تأمین مالی بنگاه های کوچک و متوسط، ۱۸ هزار بنگاه، از تسهیلات شبکه بانکی بهره مند شده اند.
قدس آنلاین - قائم مقام بانک مرکزی گفت: در راستای دستورعمل تأمین مالی بنگاه های کوچک و متوسط، ۱۸ هزار بنگاه، از تسهیلات شبکه بانکی بهره مند شده اند.
اکبر کمیجانی در کنفرانس ملی «اقتصاد مقاومتی و برجام» با اشاره به تلاش نظام بانکی برای رونق بخشی به تولید افزود: بانک مرکزی علاوه بر ارتقای انضباط پولی در راستای تأمین مالی سالم اقتصاد، حفظ ثبات ارزی و هدایت منابع به سمت تولید موجبات بهبود متغیرهای کلان اقتصادی را فراهم آورده است که این بهبود در سال آینده هم ادامه دارد.
کمیجانی تأکید کرد: تحریم ها به صورت تدریجی وضع شد و رفع آن هم تدریجی خواهد بود و باید از سوی طرف مقابل گام های زیادی برای رفع تحریم ها برداشته شود.
وی با استناد به اظهارات رهبری مبنی بر بدعهدی آمریکا در تعهدات بین المللی افزود: بر همین اساس نباید به آمریکا اعتماد کرد و لازم است نحوه اجرای دقیق برجام توسط این کشور رصد و در صورت لزوم واکنش مناسب نشان داده شود.
کمیجانی، ساماندهی مؤسسات غیرمجاز پولی، اصلاح همه جانبه نظام بانکی، تلاش برای ساماندهی بدهی های دولت به بانک ها و بخش خصوصی و انطباق مقررات و عملیات بانکی در کشور با مقررات و استانداردهای بین المللی را از جمله اقدامات بانک مرکزی برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی دانست.
وی، حال برجام را در مجموع خوب توصیف کرد و افزود: انتظار نداریم بازگشت به دوران قبل از برجام به سرعت انجام شود.
به گفته قائم مقام بانک مرکزی، بانک های بزرگ خارجی در دوران تحریم، جریمه های سنگینی را به دلیل رابطه با بانک های ایرانی متحمل شده اند، بنابراین پس از تحریم ها محتاط تر عمل می کنند، ضمن اینکه بانک های ایرانی هم شرایط خاص ترازنامه ای و ...
[ مشاهده متن کامل تعیین تکلیف ۵ مؤسسه از ۸ مؤسسه زیرمجموعه کاسپین در پایگاه خبری - تحلیلی قدس آنلاین ]

شنبه ، ۳تیر۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس آنلاین]
[مشاهده در: www.qudsonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن