تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818118500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقف خانگی استقلال مقابل سیاه جامگان


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
توقف خانگی استقلال مقابل سیاه جامگان

دیدار تیم های استقلال و سیاه جامگان با تساوی به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.
به گزارش  راسخون  به نقل از تسنیم، استقلال در ادامه دیدارهای هفته بیست وسوم لیگ برتر از ساعت 17:25 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان سیاه جامگان بود که این دیدار با تساوی یک - یک خاتمه یافت.
امید ابراهیمی در دقیقه 64 و از روی نقطه پنالتی برای استقلال گلزنی کرد و گوران یرکوویچ در دقیقه 44 گل سیاه جامگان را به ثمر رساند.
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، لئوناردو پادوانی، رابسون جان واریو، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، محسن کریمی، علی قربانی، فرشید اسماعیلی و بهنام برزای.
ترکیب سیاه جامگان: محمد ناصری، وحید عسگری، محمدرضا خانزاده، رضا شربتی، علیرضا جلیلی، مصطفی احمدی، حسین بادامکی، روح الله سیف اللهی، پیام ملکیان، گوران یرکوویچ و سالار افراسیابی.
به گزارش تسنیم، استقلال با این تساوی 41 امتیازی شد و در رتبه سوم جدول باقی ماند و سیاه جامگان هم با گرفتن یک امتیاز از حریف خود در اولین حضور اکبر میثاقیان روی نیمکت مربیگری اش به امتیاز 18 رسید و همچنان در رده پانزدهم جدول است.
/117/
[ مشاهده متن کامل توقف خانگی استقلال مقابل سیاه جامگان در راسخون ]اخبار پیشنهادی:


پنجشنبه ، ۱تیر۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن