تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818165154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۳۶ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی جشن نیکوکاری در شهرستان اهر برپا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
۱۳۶ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی جشن نیکوکاری در شهرستان اهر برپا می شود

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر گفت: ۱۳۶ پایگاه ثابت و سیار در مدارس و سطح شهر اهر جهت جمع آوری کمک های مردمی در طول جشن نیکوکاری در اهر برپا می شود.
ارسلان طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهر  اظهار داشت: مردم ایران اسلامی و به ویژه اهری ها با کمک های نقدی و غیر نقدی خود تغییر و تحولی در زندگی نیازمندان انجام می دهند.
وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با همکاری آموزش و پرورش و سپاه و بسیج در روزهای 19 و 20 اسفندماه برگزار می شود، افزود: 18 اسفندماه جشن نیکوکاری ویژه مدارس هم زمان با سراسر کشور در مدارس اهر برگزار و با همکاری معلمان هدایای دانش آموزان جمع آوری می شود.
مدیر کمیته امداد شهرستان اهر ادامه داد: علاوه براینکه احسان، ایثار و انفاق در بین دانش آموزان فرهنگ سازی می شود، تمامی وجوه و هدایای جمع آوری شده از مدارس، مدیریت و هزینه کرد این کمک ها توسط معلمان و دبیران آموزش و پرورش در بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد و سایر دانش آموزان نیازمند به تشخیص معلمان در بین آن ها توزیع می شود.
طهماسبی بابیان اینکه از نوزدهم اسفندماه با همکاری و همراهی سپاه و بسیج 6 پایگاه ثابت و 130 پایگاه مدارس و سایر جهت جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم در سطح شهرستان اهر دایر می شود، گفت: همچنین علاوه بر پایگاه های سطح شهر، پایگاهی جهت جمع آوری کمک های مردمی هم زمان با نماز جمعه در مصلای نماز جمعه شهرستان اهر برپا خواهد شد.
وی با تأکید براینکه تمامی کمک های نقدی و غیرنقدی که از سوی مردم و خیرین به کمیته امداد تحویل داده می شود براساس بخشنامه در خود شهرستان اهر هزینه می شود، گفت: حتی ریالی از کمک های مردم به شهرستان های هم جوار انتقال نمی یابد و کل مبلغ جمع آوری شده در اهر بین نیازمندان صرف می شود.
طهماسبی از جمع آوری 150 میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی در جشن ...
[ مشاهده متن کامل ۱۳۶ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی جشن نیکوکاری در شهرستان اهر برپا می شود در خبرگزاری تسنیم ]اخبار پیشنهادی:


چهارشنبه ، ۳۱خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tn.ai]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن