تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818117359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نانسی پلوسی استعفای وزیر دادگستری را خواستار شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: در پی افشاگری روزنامه واشنگتن پست درباره وزیر دادگستری و دادستان کل آمریکا ، نانسی پلوسی رئیس دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا از سشنز خواست استعفا کند.
به گزارش سرویس بین الملل�خبرگزاری صدا و سیما ،  به نقل از رویترز،  در پی افشاگری روزنامه واشنگتن پست درباره مکالمات تلفنی جف سشنز وزیر دادگستری و دادستان کل آمریکا با سفیر روسیه پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در جلسه استماعش در سنا آن را کتمان کرده بود، نانسی پلوسی رئیس دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا از سشنز خواست استعفا کند.
نانسی پلوسی در بیانیه ای اعلام کرد: «دادستان کل، اکنون، پس از دروغ گویی در مورد ارتباطاتش با روس ها در حالی که در کنگره قسم خورده بود راست بگوید و باید استعفا کند.»
وی افزود: «سشنز شایستگی داشتن سمت مسئول اول وزارت دادگستری کشور ما را ندارد و باید استعفا کند.»
پیش تر روزنامه واشنگتن پست فاش کرده بود سناتور جف سشنز که در حال حاضر وزیر دادگستری و دادستان کل آمریکاست، در دوره مبارزات انتخاباتی پیش از انتخابات ریاست جمهوری با سفیر روسیه در واشنگتن گفتگو کرده بود و در جلسه استماعش در سنا این دیدارها را پنهان کرده بود.
به نوشته این روزنامه، جف سشنز و سرگئی کیسلیاک سفر روسیه به ویژه هشت سپتامبر در اوج حملات سایبری منتسب به روسیه، به طور خصوصی در دفتر این سناتور با یکدیگر گفتگو کردند.
این افشاگری ها ممکن است باعث مطرح شدن دوباره درخواست ها برای تشکیل کمیته ای ویژه برای تحقیق در مورد نقش روسیه در انتخابات ریاست جمهوری هشت نوامبر آمریکا شود.
کنگره آمریکا در حال حاضر کمیته ای برای بررسی روابط احتمالی روسیه با ستاد انتخاباتی ترامپ تشکیل داده است.
مایکل فلین مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری آمریکا تنها سه هفته پس از منصوب شدن به این سمت به علت افشاگری در مورد مکالمات تلفنی او با همین سفیر مجبور شد، تیم ...
[ مشاهده متن کامل نانسی پلوسی استعفای وزیر دادگستری را خواستار شد در واحد مرکزی خبر ]اخبار پیشنهادی:


دوشنبه ، ۲۹خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن