تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818181293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی خطاب به اردوغان: ایران با نقض تمامیت ارضی سوریه و عراق مخالف هست


واضح آرشیو وب فارسی:ندا آنلاین: مجله اینترنتی ندا آنلاین:

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: تهران با هرگونه نقض تمامیت ارضی کشورهای منطقه به ویژه در سوریه و عراق مخالف هست.

به نقل از پایگاه اطلاع سانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر امروز چهارشنبه و در حاشیه اجلاس سران کشورهای عضو سازمان (اکو) در اسلام آباد، در دیدار با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه، روابط ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مهم در منطقه را رو به گسترش دانست و اظهار داشت: توسعه همه جانبه مناسبات فی مابین به نفع دو ملت و صلح و ثبات کل منطقه خواهد بود.
وی افزود: سرمایه گذاران دو کشور می توانند همکاری های خوبی در زمینه انجام پروژه های مشترک با یکدیگر داشته باشند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توانمندی و زمینه های مناسب همکاری ایران و ترکیه در بخش های مختلف از جمله انرژی، حمل و نقل، و روابط مالی و بانکی خاطرنشان کرد: اجلاس کمیسیون های مشترک ایران و ترکیه که سال آینده در تهران برگزار می شود، می تواند تحولات مهمی در توسعه روابط اقتصادی دو کشور، رقم بزند.
روحانی با اشاره به فرصت ها و توانمندی های ایران و ترکیه برای توسعه مناسبات و همکاری ها در بخش های مختلف، بر تلاش در راستای گسترش روابط دو جانبه و منطقه ای تهران آنکارا تاکید کرد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران تقویت هر چه بیشتر روابط دوستانه با همسایگان را از اصول سیاست خارجی ایران دانست و افزود: کمک به ثبات منطقه یکی از محورهای مهم همکاری های دو کشور به شمار آمده و حل سیاسی مشکلات و اختلافات می تواند در نهایت به ثبات و امنیت منطقه منجر شود.
وی با اشاره به اینکه مبارزه با تروریسم هدف اصلی در مواجهه با ...
[ مشاهده متن کامل روحانی خطاب به اردوغان: ایران با نقض تمامیت ارضی سوریه و عراق مخالف هست در پایگاه خبری ندا ]اخبار پیشنهادی:


دوشنبه ، ۲۹خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ندا آنلاین]
[مشاهده در: www.nedaonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن