تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818703831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیابتی ها از انجام این ۶ اشتباه پرهیز کنند


واضح آرشیو وب فارسی:پارسینه: بیشتر مردم تصور می کنند دیابت صرفا به دلیل مصرف زیاد قند بروز می کند، اما این باور اشتباه است. دیابت قبل از هر چیزی در نتیجه دریافت کالری بیش از اندازه و کم تحرکی و خانه نشینی بروز می کند.
به گزارش فردا، نامش مرض قند است؛ خواه ژنتیکی باشد یا غیرژنتیکی، اما زندگی را برای فرد دیابتی دشوار می کند. به طوری که فرد مبتلا باید مدام دارو بخورد و حساب و کتاب میزان قند خونش را داشته باشد. در ادامه این مطلب را به نقل از آشپزباشی بخوانید.
۶ اشتباه که افراد دیابتی مرتکب می شوند:
شناخت درستی از داروهایشان ندارند
اگر مبتلا به دیابت هستید، لازم است داروها و تاثیر هر کدام را به درستی بدانید. اکثر دیابتی ها بدون آگاهی از نقش داروها ، دقتی در نحوه صحیح استفاده از آنها ندارند. به عقیده متخصصان، بیمار باید ناظر تیزبین درمان خود باشد، بتواند داروهای موثر در تنظیم قند خونش را به درستی مصرف کند و از اختلالات دارویی بیشتر بداند. علاوه بر این شما به عنوان یک بیمار دیابتی باید فهرستی از تمام داروهایی را که برای دیابت، فشار خون و کلسترول مصرف می کنید، تهیه کنید.
برخیمواد غذایی را حذف می کنند
به دلیل این که دیابتی هستید نیازی نیست پایه برنامه غذایی تان با یک فرد غیردیابتی متفاوت باشد. به عقیده متخصصان، حذف کردن مواد غذایی از برنامه غذایی دیابتی ها یک اشتباه رایج است. رژیم غذایی دیابتی ها باید متعادل و متنوع یعنی شامل پروتیدها (۱۵ درصد از کل کالری دریافتی)، گلوسیدها (۵۰ تا ۵۵ درصد) و لیپیدها (۳۰ تا ۳۵ درصد) باشد.
نکته اساسی این است که شما به عنوان فرد مبتلا به دیابت باید مصرف کربوهیدرات های (گلوسیدهای) زودجذب مانند محصولات غذایی شیرین را کاهش دهید؛ زیرا این مواد غذایی با سرعت زیادی قند خون را بالا می برند. توجه داشته باشید داشتن سهوعده غذایی در روز و کاهش میزان کالری دریافتی در شب (اگر اضافه وزن دارید) جزو اصول تغذیه ...
[ مشاهده متن کامل دیابتی ها از انجام این ۶ اشتباه پرهیز کنند در پایگاه خبری تحلیلی پارسینه ]اخبار پیشنهادی:


دوشنبه ، ۲۹خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پارسینه]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن