تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818142219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع تصرف یک هزار و 500 هکتار از زمین ملی در هرمزگان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:
رفع تصرف یک هزار و 500 هکتار از زمین ملی در هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: یک هزار و 500 هکتار از ارزمین ملی در سال های 94 و 95 با همکاری دستگاه قضایی و سایر ارگان های مسئول و متولی رفع تصرف شده که 600 هکتار آن در سال جاری بوده است.
به گزارش ایرنا امید ذاکری چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت 15 اسفند روز درختکاری اظهار داشت: ارزش ریالی هرمنطقه با منطقه ای دیگر متفاوت بوده و قیمت هکتاری 18 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان بسته به شرایط جغرافیایی متفاوت است.
وی ادامه داد: در این خصوص نقاط بحرانی را شناسایی شده ، فعالیت های پیشگیرانه به مرحله اجرا گذاشته شده و گشت ها و نیروهای این اداره کل به صورت مستمر در حال آماده باش و فعالیت قرار دارند.
مدیر منابع طبیعی و آبخیز داری هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های آبخیزداری اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 450 میلیون متر مکعب آب توسط هفت هزار و 400 سازه آبخیز داری استحصال می شود.
ذاکری با بیان اینکه 70 درصد گنبدهای نمکی کشور در هرمزگان قرار دارند ، اضافه کرد: پیشنهاد شده 70 میلیارد تومان در برنامه ششم توسعه برای اجرای طرح های آبخیز داری در بالادست این گنبدها جهت کنترال روان آبها اختصاص یابد تا آب های سطحی پیش از شور شدن در سازه های آبخیزداری ذخیره شود.
وی خاطر نشان کرد: این سازه ها می توانند برای کاهش اثرهای خشکسالی های 17 ساله و همچنین جلوگیری از بروز سیلاب مفید و موثر باشند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری هرمزگان با اشاره به هفته درختکاری ابراز داشت: 111 هزار اصله نهال برای درختکاری در این هفته بین مردم استان توزیع می شود.
3219 /6048
خبرنگار : عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
[ مشاهده متن کامل رفع تصرف یک هزار و 500 هکتار از زمین ملی در هرمزگان در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]اخبار پیشنهادی:


دوشنبه ، ۲۹خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن