تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818148680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم درمان از منابع سازمان تأمین اجتماعی به طور کامل هزینه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:کرونا نیوز:
سهم درمان از منابع سازمان تأمین اجتماعی به طور کامل هزینه شده است

کانون رسانه و نمونه اخبار ( کرونا ) - کرونا نیوز
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به طرح برخی مطالب شبهه انگیز درباره هزینه سهم درمان از منابع این سازمان که شب گذشته از سوی نماینده شیروان در مجلس در بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیما بیان شد، گفت: بدون تردید سهم درمان از منابع سازمان تأمین اجتماعی به طورکامل و حتی بیشتر از میزان مقرر هزینه شده است .
به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومیسازمان تأمین اجتماعی، دکترمحمدعلی همتی افزود: ایجاد حساب جداگانه و مشخص در حوزه درمان تأمین اجتماعی که در جریان بررسی بودجه سال ۹۶ کل کشور به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است در حال حاضر نیز انجام می شود و حساب های این سازمان کاملا شفاف و قابل ارزیابی است.
وی با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد بیان مطالب مختلف و انتشار اطلاعات غلط و یک سویه نسبت به سازمان تأمین اجتماعی هستیم، گفت: برخی افراد از روی نا آگاهی و یا هر انگیزه دیگری از نحوه پرداخت های سازمان تأمین اجتماعی به مراکز طرف قرارداد برداشتهای غلط و جهت داری انجام می دهند که این نوع برخورد واقعا تأسف آور است.
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر حمایت کامل و بی شائبه این سازمان از اجرای طرح تحول سلامت به عنوان مهمترین برنامه داخلی دولت تدبیر و امید گفت: طی سه سال اخیر و از زمان اجرای این طرح تمامی تلاش خود را برای تأمین هزینه های طرح تحول سلامت به کار بسته ایم و اطمینان می دهیم که حمایت سازمان تأمین اجتماعی از طرح تحول سلامت که منجر به ارتقاء خدمات درمانی در کل کشور شده است، تداوم خواهد داشت.
دکتر همتی گفت: به مدیران و دست اندرکاران ...
[ مشاهده متن کامل سهم درمان از منابع سازمان تأمین اجتماعی به طور کامل هزینه شده است در کرونا نیوز ]اخبار پیشنهادی:


یکشنبه ، ۲۸خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کرونا نیوز]
[مشاهده در: www.koronanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن