تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818165797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار روحانیون، معتمدین و نمایندگان اهالی راوند با فرماندار کاشان


واضح آرشیو وب فارسی:استانداری اصفهان: جمعی از روحانیون، معتمدین و نمایندگان محلی مردم راوند ضمن دیدار با معاون استاندار و فرماندار کاشان به بیان مسائل و مشکلات منطقه راوند پرداخته و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری برای حل و رفع مشکلات موجود اعلام کردند.
دیدار روحانیون، معتمدین و نمایندگان اهالی راوند با فرماندار کاشان
جمعی از روحانیون، معتمدین و نمایندگان محلی مردم راوند ضمن دیدار با معاون استاندار و فرماندار کاشان به بیان مسائل و مشکلات منطقه راوند پرداخته و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری برای حل و رفع مشکلات موجود اعلام کردند.
در این دیدار معاون استاندار و فرماندار کاشان ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری آنان گفت: منطقه فرهنگی کاشان بزرگ که از شهرها و بخش های مختلف تشکیل شده است ریشه در هویت تاریخی و دینی دارد و به لحاظ هویت تاریخی، ملی و دینی بعنوان منطقه ای واحد شناخته می شود.
دکتر حمیدرضا مومنیان منطقه راوند را با وجود روحانیون و بزرگانی نامدار در طول تاریخ، خطه ای اصیل و با هویت دانست و گفت: مردم راوند تداعی کننده اصالت، تلاش بی امان و کوشش و زحمت در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی می باشند.
وی تأکید کرد: رویکرد اصلی و اساسی فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان کاشان انسجام بیش از پیش مناطق، شهرها و بخش های این منطقه است ولیکن نباید از ظرفیت های محلی و منطقه ای نیز غافل شویم.
فرماندار یادآور شد: ظرفیت های هر منطقه منحصر به همان منطقه است و باید تلاش کنیم از آن قابلیت ها و در چارچوب اسناد بالادستی برای ارتقاء آن منطقه استفاده کنیم که در این خصوص راوند از ظرفیت های شایان توجه ای برخوردار می باشد.
[ مشاهده متن کامل دیدار روحانیون، معتمدین و نمایندگان اهالی راوند با فرماندار کاشان در استانداری اصفهان ]اخبار پیشنهادی:


یکشنبه ، ۲۸خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: استانداری اصفهان]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن